Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده مردم تهران تاکید کرد: هرچند جاى آیت الله هاشمى بر صندلى میهمانان ویژه و البته در کلام سخنرانان این مراسم خالى بود اما یقین داریم او امروز در کنار امام و شهدا درخت تناور جمهوریت نظام را به نظاره نشسته و خرسند از اعتماد ملت به دکتر حسن روحانى بود.فاطمه سعیدى نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی با عنوان «تحلیف رییس جمهور و چند نکته» نوشت: مراسم تحلیف رییس جمهورى امروز در آرامش و امنیت کامل با حضور ده‌ها می‌ه‌مان خارجى و داخلى برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، رى، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شوراى اسلامى ادامه داد: هرچند جاى آیت الله هاشمى بر صندلى میهمانان ویژه و البته در کلام سخنرانان این مراسم خالى بود اما یقین داریم او امروز در کنار امام و شهدا درخت تناور جمهوریت نظام را به نظاره نشسته و خرسند از اعتماد ملت به دکتر حسن روحانى بود.

او افزود: دولت دکتر روحانى با اتکال به خداوند منان گام هاى بلندى براى توسعه و سربلندى ایران باید بردارد و ان شاالله کابینه‌اى متناسب با این اهداف به مجلس شوراى اسلامى معرفى خواهد شد.

نماینده تهران تاکید کرد: همانطور که رییس جمهورى در سخنان امروز خویش بر اراده راى دهندگان به خویش تاکید کرد ما نیز باور داریم کابینه ایشان باید تبلور خواست و اراده کسانى باشد که نگاه ایشان به مسائل کشور را پسندیده و به آن راى داده است.مجلس نیز در موعد لازم با بررسى دقیق گزینه‌هاى پیشنهادى رییس جمهور درباره آنان تصمیم خواهد گرفت تا هرچه سریع‌تر کارهاى برزمین مانده سامان یابد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید "حجت‌الله یوسفیه" امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» ساعت 10:30 امروز یکشنبه 16 اردیبهشت در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

آغاز تشییع پیکر شهید از میدان فردوسی است و سپس مراسم مداحی، روضه‌خوانی و وداع با پیکر شهید در نمازخانه وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حجت‌الله یوسفیه از شهدای 8 سال دفاع مقدس است که در سال 1364 در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود و اکنون بعد از 39 سال تفحص شده و به وطن بازگشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ترتیل صفحه 245 کلام الله مجید+ صوت
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • تاکید بر قرآن محوری و فهم کلام وحی در حج