Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@04:46:31 GMT

فرصت ضرب الاجلی AFC به باشگاه های بدهکار

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۸۷۳۸۹

فرصت ضرب الاجلی AFC به باشگاه های بدهکار

کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه های ایرانی تا 9 شهریور ماه فرصت تسویه حساب بدهی هایشان را داده است و در صورت پرداخت نکردن بدهی ها پروانه حرفه ای برای آنها صادر نمی شود.

عبدالصمد ابراهیمی کارشناس حقوقی فوتبال ضمن تایید این مطلب گفت: فرصت ای اف سی برای تسویه بدهی ها تا 9 شهریور ماه است که باید باشگاه ها تا آن تاریخ باید بدهی های معوقه نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تاریخ مقرر باید باشگاه ها گزارش مالی خود را به ای اف سی بدهند و اگر در گزارش ارائه شده بدهی معوقه ای وجود داشته باشد پروانه حرفه ای صادر نمی شود .

او ادامه داد: اگر موردی خلاف واقعیت اعلام شود و بعد هر فردی با هر رقمی مستندی ارائه بدهد که از باشگاه ها طلب داشته است و باشگاه مذکور این موضوع را گزارش نداده باشد در آن صورت پروانه حرفه ای باشگاه باطل می شود و هم به علت گزارش خلاف واقع باشگاه مذکور جریمه نقدی می شود.

به هر حال کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی پیگیر بدهی های باشگاه های ایرانی است و مدیران باشگاه باید هر چه سریعتر وضعیت بدهی های خود را مشخص کنند وگرنه عواقب بدی در انتظارشان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: بانوی استان که مستمری مختصری دریافت می‌کرد نیمی از هزینه معاش ماهانه خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کرد .
حیدری افزود: پس از اختصاص کمک این مادر برای آزادی یک زندانی زن ، خیرینی از تهران بقیه بدهی زندانی را تقبل کردند؛ با پرداخت مبلغ بدهی مادری به آغوش خانواده بازگشت.

دیگر خبرها

  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • اسرائیل یک هفته به حماس فرصت داد؛ توافق یا حمله به رفح؟
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی