Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@06:16:40 GMT

دادستان اهواز حکم تعطیلی شهربازی اهواز را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۸۷۶۱۷

دادستان اهواز حکم تعطیلی شهربازی اهواز را صادر کرد

دادستان اهواز حکم تعطیلی شهربازی اهواز را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، شهربازی اهواز یکی از فضاهای پرطرفدار در این شهر است که مردم برای سپری کردن اوقات فراغت خود به این محل می‌روند.

این شهربازی بیشتر در شب‌های فصول مختلف سال پذیرای خانواده‌های اهوازی است تا ساعاتی را در کنار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز از‌ صدور دستور دادستان اهواز مبنی بر تعطیل‌ شدن شهربازی پادادشهر خبر داد.

به گفته، محمدرضا فکوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: برخی از بهره‌برداران شهربازی تخلف کردند و برق غیرمجاز کشیدند یک سری اصلاحات باید در برق این پارک انجام شود.

وی ادامه داد: آقای دادستان بازدیدی از از شهربازی داشتند که با شهردار اهواز و مدیر شرکت توزیع برق امروز جلسه‌ای برگزار کردند که نظر جمع بر این بود که سریع اصلاحاتی در برق این مجموعه انجام شود که بهترین کار هم این است که برای مدت کوتاهی تعطیل شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز زمان تعطیلی شهربازی را کمتر از یک ماه اعلام کرد و گفت: نواقص برق این پارک بر اساس استانداردهایی که توزیع برق ابلاغ می‌کند توسط شهرداری اصلاح می‌شود.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرداری بجنورد برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های موقت فرهنگی

شهردار بجنورد از آمادگی این سازمان به منظور راه‌اندازی نمایشگاه‌های موقت فرهنگی در سطح پارک‌ها خبر داد.

سید محمد علی کشمیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی، اظهارکرد: شهرداری آماده است تا نمایشگاه‌های موقت عرضه محصولات دینی و فرهنگی ساماندهی شده را در سطح پارک‌ها راه اندازی کند.

وی با اشاره به اینکه اگر همه دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای مرتبط با هم پای کار بیایند راه‌اندازی فرهنگسرای قرآنی نیز می‌تواند در شهر بجنورد تحقق یابد، یادآور شد: هم اکنون در پارک شهروند مکانی وجود دارد که بخشی از آن می‌تواند به این مهم اختصاص یابد که لازمه آن همکاری بین دستگاهی است.

شهردار بجنورد با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور برپایی این نمایشگاه، افزود: تلفیق برپایی نمایشگاه قرآن کریم با سایر محصولات فرهنگی رنگ و بوی خاصی به این نمایشگاه داده و به نظر امسال نمایشگاه پربارتر شده است.

کشمیری تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه در محلی همانند مصلی امام خمینی (ره) به لحاظ دسترسی مردم، اقدام خوب و پسندیده‌ای است و ای کاش اطلاع رسانی در خصوص کارکرد این نمایشگاه و عرضه انواع محصولات فرهنگی در سطح شهر بیشتر می‌شد تا میزان بازدید مردم نیز افزایش می‌یافت.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با شعار «میخوانمت» که از بیست و یکم ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای علاقه مندان برپا شده و تا بیست و هفتم ماه جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۹ تا ۲۳ برای علاقه مندان دایر است.

کد خبر 737132

دیگر خبرها

  • عملکرد یکساله شهرداری کرمانشاه
  • فضاسازی و زیباسازی شهر کرمانشاه در عید نوروز
  • کرمانشاه به استقبال بهار می‌رود
  • طلب ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی
  • آمادگی شهرداری بجنورد برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های موقت فرهنگی
  • هیچ کدام از تجهیزات بازی مهدهای کودک مجوز بهره‌برداری ندارند
  • رفع آبگرفتگی‌های اهواز تا صبح فردا
  • آب وارد منازل شهروندان اهوازی نشده است
  • «رضایی» سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • برنامه‌های فرهنگی شهرداری برای نوروز رمضانی