Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رحمانی سرمربی تیم خونه‌به‌خونه از این تیم جدا شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، حسین رحمانی سرمربی تیم خونه‌به‌خونه بابل به دلیل برخی مشکلات با مسئولان باشگاه، از این تیم جدا شد. گفته می‌شود رحمانی بر سر عقد قرارداد با مدیران خونه‌به‌خونه به مشکل خورده است.

از علیرضا امامی‌فر و دو مربی هلندی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم خونه‌به‌خونه در فصل جدید نام برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تیم خونه‌به‌خونه روز دوشنبه در هفته اول لیگ دسته اول باید به مصاف تیم مس رفسنجان برود.

انتهای پیام/

R1414/P1361/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «میلان به دنبال جذب سرخیو کونسیسائو و فسخ قراردادش با پورتو»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه گازتا دلو اسپورت ایتالیا در پیش بینی سرمربی آینده روسونری است.کونسیسائو با کسب میانگین 2.29 امتیاز در هر بازی با پورتو در 374 بازی به نوعی بهترین مربی لیگ پرتغال در 7 سال گذشته به شمار می آید. این مربی پرتغالی به همراه اژدها 3 قهرمانی لیگ، 3 قهرمانی سوپر کاپ و 3 قهرمانی جام حذفی کسب کرده است.

به نقل از فارس مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورمان 4 سال زیرنظر کونسیسائو در پورتو بازی کرده و مهره کلیدی این مربی پرتغالی به شمار می آید.ستاره تیم ملی ایران زمستان گذشته رسما با اینتری ها به توافق رسید و اینزاگی، سرمربی افعی ها هم روز گذشته از تایید امضای قرارداد با طارمی خبر داد.در صورت انتقال کونسیسائو به میلان رقابت جذابی با شاگرد سابقش در دربی های میلان خواهد داشت.

نشریه گازتا می‌نویسد که مدیران باشگاه میلان تصمیم به قطع همکاری با استفانو پیولی را گرفتند و گزینه اصلی هواداران است اما مدیریت به هیچ وجه او را گزینه اصلی نمی‌داند.بر اساس گزارش رسانه ایتالیایی، سرخیو «کونسیسائو» بعد از عملکرد درخشان در پورتو به «گزینه اصلی مدیریت میلان برای نشستن روی نیمکت در فصل آینده شده است».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903370

دیگر خبرها

  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد