Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا نداف،تنیس باز کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانگفت:ورزش تنیس در همه جای دنیا جز رشته دوم و سوم مهم کشورشان به شمار می رود.اما متاسفانه در ایران چنین مسئله ای نیست و به این ورزش بها نمی دهند.

تنیس باز کشورمان ادامه داد:در اکثر کشورهای اروپایی،ورزش تنیس را می شناسند و قواعد بازی را بلد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه سیستم ورزش ایران مشکل دارد و به سادگی از این رشته مهم می گذرند.

نداف افزود: وزارتخانه باید برای تنیس بودجه ای در نظر بگیرد که در نهایت فدراسیون انگیزه اش برای برگزاری مسابقات زیاد شود و این رشته ورزشی ارتقا یابد.اکنون ترکیه برگزار کننده مسابقات بین المللی است،کشوری که در گذشته 2 تنیس یاز مطرح داشت اما در حال حاضر،6 یا 7 تنیسور مطرح دارد که توانستند مقام های زیادی کسب کنند.

او درباره مسابقات پیش رو گفت: حدود دو هفته دیگر قرار است به همراه امیروالا معدنچی در مسابقات فیوچرز که به میزبانی ترکیه است شرکت کنیم.سطح این مسابقات بالاست و از همه کشورها در این مسابقات شرکت می کنند.

تنیس باز کشورمان درباره قهرمانیش در مسابقات جایزه بزرگ گفت:رقابت بسیار خوبی بود.حدود یک ماهی می شد که به صورت شخصی تمرین می کردم که خداروشکر زحماتم به بار نشست.

انتهای پیام/

نارضایتی حمیدرضا نداف از وضعیت تنیس ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود

رئیس‌جمهور فرانسه امانوئل ماکرون معتقد است که کشورهای اروپایی باید درهای مذاکره با روسیه را باز نگه دارند.

به گزارش مشرق، اگر روسیه در اوکراین پیروز شود هیچ امنیتی برای ما باقی نمی‌ماند. این حرف را ماکرون در مصاحبه با رسانه فرانسوی مطرح کرد.

رئیس‌جمهور فرانسه به روزنامه «لا تریبیون» گفت که «ما با باز گذاشتن در مذاکرات با روسیه با روسیه، داریم کار درست را انجام می‌دهیم اگر این کار را نکنیم، از نظم بین‌المللی و همچنین صلح و امنیت دست می‌کشیم».

رئیس‌جمهور فرانسه البته اعلام کرد که ضروری است که سیاست «ابهام راهبردی» در قبال روسیه ادامه یابد.

ماکرون اواخر ماه آوریل در سخنرانی در دانشگاه سوربون اعلام کرده بود که اروپا باید بعد از پایان جنگ اوکراین، آماده بهبود روابط خودش با روسیه باشد.

به گفته وی، قابلیت‌های نظامی به ویژه موشک‌های بالستیک روسیه خطری برای همه کشورهای اروپایی است.

سخنگوی کرملین دیمیتری پسکوف پیش از این اعلام کرد که روسیه تهدیدی برای هیچ طرفی در اروپا نیست و امیدوار است که آنها هم در قبال روسیه همینطور رفتار کنند.

رئیس‌جمهور فرانسه گفت که «در موضوع اوکراین، ایمنی اروپایی‌ها در خطر است چرا که این کشور در فاصله ۱۵۰۰ کیلومتری از مرزهای ما قرار است. اگر روسیه پیروز شود، تنها یک ثانیه طول می‌کشد تا هیچ گونه امنیت برای رومانی، لهستان، لیتوانی یا کشور ما وجود نداشته باشد. قدرت و برد موشک‌های بالستیک روسیه همه ما را در معرض خطر قرار می‌دهد».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • چالش‌های معماری و شهرسازی ایران
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربس
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین