Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: اعطای تسهیلات با نرخ سود ۶ درصدی برای نوسازی ناوگان مسافربری اجرا می‌شود.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراکبا اشاره به اعطای تسهیلات با نرخ سود 6 درصدی برای نوسازی ناوگان مسافربری در استان مرکزی اظهار داشت: میزان تسهیلات اعطایی به متقاضیان به تفکیک نوع ناوگان در دو بخش توسعه و نوسازی مشخص شده است و متقاضیان نوسازی ناوگان می‌توانند ناوگان عمومی فرسوده برون شهری خود اعم از ون، مینی‌بوس و سواری کرایه را در مراکز اسقاط معین از رده خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نرخ سود 6 درصدی تسهیلات افزود: پرداخت تسهیلات طرح توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر بین شهری و روستاییبه میزان 70 درصد از قیمت خودرو است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به طرح توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، دارندگان خودروهای سواری کرایه، ون و مینی‌بوس می‌توانند با دریافت تسهیلات به توسعه و نوسازی ناوگان خود اقدام کنند.

بهرامی‌نیا عنوان کرد: با پرداخت این تسهیلاتبه شرکت کنندگان در طرح نوسازی ناوگان مینی‌بوس و ون تسهیلاتی معادل 70 درصد قیمت خودرو با نرخ سود 6 درصد و مدت زمان باز پرداخت 5 ساله کمک مالی می‌شود.

وی افزود: این مبلغ وام تسهیلاتی برای توسعه و اضافه کردن ناوگان جدید به بخش مسافری بین شهری با نرخ سود 10 درصد و همان مدت باز پرداخت 5 ساله نیز اعطا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ادامه داد:برای دریافت سواری عمومی، برای مسیرهای روستایی 25 میلیون تومان وام با نرخ بهره 4 درصدی با مدت زمان باز پرداخت 5 ساله پرداخت می‌شود، این اقدام برای رانندگان دارای کارت هوشمند فرصت مناسبی است تا با استفاده از تسهیلات کم بهره اقدام به نوسازی و توسعه ناوگان کرده و بتوانند در این بخش فعالیت کنند.

بهرامی‌نیا بیان کرد: این طرح در راستای از رده خارج کردن ناوگان مسافربری عمومی فرسودهبرون شهری به‌ویژه مینی‌بوس و سواری کرایه است بنابراین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های تولیدکننده و طی مراحل قانونی از مزایای دریافت تسهیلات طرح نوسازی ناوگان استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خاطرنشان کرد: هم چنین در راستای تکمیل فرآیند توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای مشخصات محصولات جدید قابل واگذاری و شرکت‌های تولید کننده این محصولات برای متقاضیان اعلام شده است.

بهرامی‌نیا افزود: از آنجا که این تسهیلات منحصرا به متقاضیان و دارندگان ناوگان مینی بوسی فرسوده و ون‌های فعال در مسیرهای برون شهری اختصاص می‌یابد،شرکت های معرفی شده نیز خودروهای مورد نظر این طرح را با شرایط اعلام شده به متقاضیان واگذار خواهند کرد.

انتهای پیام/

R41371/P1361/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده