Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان سریال "شوق پرواز" گفت: در سریال "شوق پرواز" رابطه‌ای عمیق و صمیمی بین مردم برقرار کردم و با برخورداری از فصاحت سعی کردم از مبالغه پرهیز کنم و به همین خاطر مردم داستان زندگی شهید عباس بابایی را دوست داشتند.

یداله صمدی کارگردان سریال تلویزیونی "شوق پرواز" در سالروز شهادت شهید عباس بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: تصور می‌کنم هر فردی با هر سلیقه‌ای باید سریال "شوق پرواز" را تماشا کند حال چه اخلاق گرا و چه میهن پرست باشد و چه ویژگی‌هاب دیگری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سریال "شوق پرواز" همه چیز وجود دارد و نکته‌ای که باعث علاقمندی خانواده‌ها به این مجموعه شد ، این بود که عباس خانواده‌اش را دوست داشت و ما هم در این سریال به خانواده شهید بابایی پرداخته بودیم.

کارگردان سریال "شوق پرواز" تصریح کرد: همچنین از دیگر عواملی که باعث جذب جوان‌ها به سریال "شوق پرواز" شد، این بود که ما در این مجموعه به دوره جوانی ، زندگی و همسر شهید بابایی نیز پرداخته بودیم و در این راستا زندگی جوانان خلبانی را که با همدیگر دوست بودند و رفت و آمد داشتند را به تصویر کشیده بودیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: به طور کلی "شوق پرواز" از ویژگی‌های جالب توجهی برخوردار بود که به واسطه آن‌ها این امکان وجود داشت که افرادنسل فعلی، نسل قبلی و نسل بعدی را نزد خود ترسیم کند. سریال "شوق پرواز" تاکنون بین سریال‌های 15 سال اخیر، بیشتر از سایر مجموعه ها پخش شده است.

این کارگردان عرصه تلویزیون و سینما افزود: در سریال "شوق پرواز" رابطه‌ای عمیق و صمیمی بین مردم برقرار کردم و با برخورداری از فصاحت سعی کردم از مبالغه پرهیز کنم و به همین خاطر مردم داستان زندگی شهید عباس بابایی را دوست داشتند.

وی تصریح کرد: در این روند نکته‌ای که باعث تأسف است، این بود که با وجود بر جای ماندن اثری پرمخاطب که بیننده چند میلیون نفری داشت، چرا هیچ‌کس بر ادامه ساخت چنین آثاری دنبال من نیامد چرا که فکر می‌کنم فردی مانند من امتحان خود را پس داده است.

صمدی خاطرنشان کرد: اگر پیشنهاد مناسبی برای ساخت آثار ویژه شخصیت‌های ملی به بنده ارائه شود، در صورت مناسب بودن شرایطفیلمنامه اثر را مطالعه می کنم و اگر همه موارد مورد تایید باشد اقدام به تولید آن می‌کنم. امروز همچنین در مراسمی که از سوی نیروی هوایی برای بزرگداشت شهید بابایی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد

طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مهدی شفیعی تهیه کننده «رخنه» درباره داستان این مجموعه تلویزیونی گفت: داستان سریال «رخنه» که در ۳۰ قسمت تولید شده مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان روبه رو می‌شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه تولیدات حادثه‌ای مرکز سیمافیلم است و داستان آن از تنوع گونه‌های (ژانرهای) متنوع برخوردار است و حوزه‌های امنیتی، علمی و خانوادگی را دربرمی گیرد.

وی با اشاره به این که کلیت موضوع سریال در حوزه هوافضای وزارت دفاع است، افزود: این سریال علاوه بر پرداختن به ظرفیت‌های موجود در مراکز علمی و فناوری کشور در حوزه دفاعی به ویژه در صنعت هوافضا و تلاش دانشمندان و نخبگان کشورمان در حوزه پدافندی و دفاعی جمهوری اسلامی، مخاطرات و تهدیداتی را که این افراد در این مسیر با آن مواجه هستند به تصویر درآورده است.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
کارگردانی سریال «رخنه» را در ابتدا علی غفاری بر عهده داشته است و پس از وی، حمیدرضا لوافی کار این مجموعه را ادامه دادند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه هستند و حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی مشترکا کار تدوین را انجام داده‌اند و آلبرت آراکلیان موسیقی این سریال را ساخته است.

سریال «رخنه» قرار است از شنبه هفته آینده ۱۵ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از آنتن شبکه یک سیما تماشایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب