Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی این شهرستان اظهار کرد: هدف از تشکیل این شورا در اجرای برنامه عملی و پیگیری سیاست‌ها و مصوبات شورای پشتیبانی استان در زمینه سوادآموزی در اولویت بوده و آن را دارای مسؤولیت مستقیم در اجرای برنامه ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح شهرستان و راهکارهای اجرای بهتر آن می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت‌های چند دهه نهضت‌سوادآموزی در کشور از اینکه هنوز افرادی به عنوان بی‌سواد و حتی کم‌سواد در شهرستان فریدونکنار وجود دارد ابراز تأسف کرد و افزود: باوجود اینکه در شاخص‌های سوادآموزی وضعیت شهرستان نسبت به میانگین بی‌سوادی استان بنا به برخی آمار بهبود نشان می‌دهد اما وجود حتی یک نفر بی‌سواد شایسته شهرستان و مردم فرهنگ‌دوست فریدونکنار نیست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم نتیجه بهتری در راستای سوادآموزی داشته باشیم باید از توان مردمی استفاده کرده که سوادآموزی مسئله‌ای ملی بوده و اراده ملی می‌خواهد.

این مسؤول با اشاره به لزوم همکاری مردم در نهضت سوادآموزی، بیان کرد: تجربه نشان داده که در هر برنامه‌ای که مردم وارد میدان شده اند نتیجه بهتری گرفته‌ایم.

اسماعیل‌زاده گفت: همکاری و بکارگیری ظرفیت‌های اداری همه دستگاه‌های شهرستان در اجرای برنامه ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح شهرستان لازم بوده و امیدواریم که این آمار بی‌سوادی در سطح شهرستان کاهش یابد.



منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احمد توکلی، در حاشیه سومین همایش شورا‌های اسلامی استان مازندران، افزود: راهبرد "جهش تولید با مشارکت مردم"را با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در همه عرصه‌ها در انجام امور عمرانی و خدماتی این استان اجرایی می‌کنیم.

وی اظهارداشت: در سال جاری حسب تاکید رهبر معظم انقلاب موضوع مهم راهبرد امسال " جهش تولید با مشارکت مردم " با کمک اعضای شورا‌های اسلامی که نمایندگان مردم در روستا‌ها و شهر‌ها هستند، اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع چالش ترافیک این استان را که برنامه جامع آن در سال‌های گذشته تهیه شده باید به روزرسانی شود که در سال جاری در دستور کار داریم از جمله تعریض محور‌ها و رفع نقاط حادثه خیز و موضوعاتی در حوزه فرهنگ سازی و راهبری داریم، در دستور کار مجموعه استان و همه عوامل اجرایی اعم از شهرداری ها، شورا‌های اسلامی و دهیاری‌ها ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در خصوص طرح ملی آزاد راه تهران- شمال یادآور شد: این آزادراه از جمله طرح‌های مهم ملی کشور است که مجدانه پیگیری می‌شود و مجموعه استان نیز در سال جاری این موضوع را پیگیری کرده و آماده نحوه اجرای کار هستیم.

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد