Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در جهاددانشگاهی کیفی‌سازی علوم، تحقق پیدا می‌کند.

نظر افضلی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت جهاددانشگاهی، پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در زمینه‌هایی است که در آن فعالیت دارد که این امر، ایجاد اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی با توجه به اهداف تشکیل جهاددانشگاهی، در این نهاد انجام شده است، تصریح کرد: فعالیت‌های بسیار مهمی مانند کار بر روی سلول‌های بنیادی در جهاددانشگاهی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاددانشگاهی با ایده پژوهش‌های کاربردی تشکیل شده است، اظهار داشت: جهاددانشگاهی، رسالت خود را با توجه به این ایده انجام می‌دهد.

افضلی در خصوص فعالیت‌های پژوهشی این نهاد، افزود: لازم است جهاددانشگاهی از پتانسیل اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها بیشتر بهره برده و از ظرفیت پژوهشی دانشگاه‌ها استفاده کند، به ویژه در بخش‌های بیولوژیک، دانشگاه‌ها می‌توانند یاریگر خوبی برای جهاددانشگاهی باشند.

وی تصریح کرد: لازم است بخش‌های پژوهشی با همکاری جهاد دانشگاهی، یک مجوعه هماهنگ را تشکیل دهند و هریک قسمتی از کار را برعهده گیرند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری جهاددانشگاهی هم‌افزایی داشته باشند و در راستای تجاری سازی محصولات پژوهشی اقدام کنند.

افضلی بیان کرد: بسیاری از کشورها، محصولات تولیدی خود را تجازی‌سازی می‌کنند که این محصولات بازار جهانی را تصرف کرده و سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی نیز کارهای خوبی را انجام داده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جهاد دانشگاهی نیز باید در راستای تجاری‌سازی محصولات تولیدی و پژوهشی خود تلاش کند تا به این وسیله بخش پژوهشی و تحقیقاتی کشور به پیش رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار هشترود در بازدید از این کارخانه به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: این نشان ملی به خاطر فعالیت‌های کارخانه بر اساس سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شده و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

فرید قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.
وی گفت: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (صلی الله علیه و آله) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • رسالت مالکیت فکری، شناسنامه‌دار کردن تولد نوآوری‌هاست
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود