Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@21:50:53 GMT

یادهایی که نباید فراموش شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۸۹۸۱۱

رویداد۲۴-ششمین مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری است که در آن حضور دارم؛ آن‌هم در سالروز صدور فرمان مشروطیت که یادآور روح عدالت‌خواهانه و عزت‌طلبانه و ضداستبدادی ملت شریف ایران است. خداوند را برای نعمت خدمتگزاری به مردم، در عهد جمهوری اسلامی سپاسگزارم. یاد سلسله‌جنبان این انقلاب حضرت امام (ره) را گرامی می‌دارم و به روح پرفتوح شهدای والامقام که سندهای عزت و افتخار ما هستند، درود می‌فرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از رؤسای جمهور ما بعد از انقلاب، یکی از مردم بریده و به بیگانگان پناه آورده است. خداوند روح رؤسای ‌جمهور شهید و فقید ما، رجایی و هاشمی را شاد کند که در قید حیات نیستند و بر عزت رهبری فرزانه انقلاب بیفزاید که سکاندار انقلاب‌اند و متکای مردم. مراسم تنفیذ در حضور ایشان برگزار شد. ولی ای‌کاش آقایان خاتمی و احمدی‌نژاد به این مراسم دعوت می‌شدند تا جمهور مردم تنها نبود و حاشیه‌ها بر متن مراسمی باعظمت که تنها چند صد نفر میهمان خارجی و شخصیت‌های داخلی در آن حاضرند و امروز تهران برایش تعطیل شده و کلی هزینه صرف برگزاری آن شده، سایه نمی‌افکند. یاد نمادها و عزیزانی که باید می‌بودند و نیستند بر روحم سنگینی می‌کند. برای حضورنداشتن این مرحومان و بزرگواران نگران نیستم. آنها در پیشگاه ملت قدرشناس، جایگاهشان محفوظ است. بلکه برای کسانی که وجهه این انقلاب مردم‌سالارانه و آزادی‌بخش و عزت‌آفرین را چه آسان و سهل خدشه‌دار می‌کنند، نگرانم؛ نگران قضاوت تاریخ. این روزها آرام ولی با پیگیری مجدانه در تلاش بودم تا دایره ملاقات‌کنندگان با محصوران کمی باز شود. بسیاری از افرادی که با آنها صحبت شد، با این مسئله موافق بودند. امیدوارم مسئولان مربوطه نسبت به این موضوع مسئولانه و هوشمندانه عمل کنند. اینها را که قلمی می‌کنم، سخنان آقای دکتر روحانی درباره بهایی که ملت برای مشروطیت پرداخت و برجام و مردم‌سالاری دینی و حقوق شهروندی و وحدت و... در گوشم طنین‌انداز است. اما ای‌کاش به برخی وعده‌ها و شعارهای دوران انتخابات که بارها از سوی مردم مطرح شد و عمل به آنها مورد تأکید قرار گرفت، اشارتی جدی‌تر می‌شد و حداقل با ذکر نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از ایشان تجلیل به عمل می‌آمد. گوشم به سخنان رئیس‌جمهور و در حال تایپ مطلبم که زنگ پایان مراسم نواخته می‌شود. بدرود

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

لحظاتی پیش مراسم دیدار سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب آغاز شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لحظاتی پیش مراسم دیدار سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب آغاز شد.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد