Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرستو آراسته گفت: زنده یاد حسین پناهی یکی از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور است و یاد و خاطره وی تا همیشه در یادها خواهد ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،پرستو آراسته در گفت و گوی کوتاه با این پایگاه خبری به 14 مرداد سالروز درگذشت هنرمند توانای کشور زنده یاد حسین پناهی اشاره کرد و افزود: زنده یاد حسین پناهی درروستای دژکوه از توابع شهرستان کهگیلویه به دنیا آمد و پس از طی مراحل تحصیل و برخی اتفاقاتی که در زندگی وی رخ داد حدود چهار سال در مدرسه آناهیتا دوره های بازیگری و نمایشنامه نویسی را گذراند ودر آغاز فعالیت خود در سریال دو مرغابی در مه خوش درخشیدند و بعدها نیز در سریال ها و کارهای متفاوتی هنرنمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: زنده یاد حسین پناهی بازیگر توانایی بودند و خاطره ای که از این هنرمندفقید در ذهن دارم مربوط به سریال گلابتون است که با ژاله صامتی همبازی بودند و با چهره روستایی مابانه و با گویش لری می گفتند گلی و گلابتون.

آراسته عنوان کرد: زنده یاد پناهی در زمان حیات در فیلم ها و سریال های زیادی خوش درخشیدند و اگر الان نیز زنده بود جزو چهره های ماندگار و شاخص عرصه هنر بازیگری و تئاتر و سینما بودند.

وی به توانمندی های بالقوه حسین پناهی اشاره کرد و گفت: در سال 76 اشعار وی چاپ شد و اشعار این هنرمند توانا بعد از مرگ وی منتشر شد اما از طرفداران زیادی برخورداراند و این امر حکایت از هنرمند بودن و چند بعدی بودن شخصیت زنده یاد پناهی است که در چند حوزه فعالیت می کردند.

این بازیگر تئاتر . تلویزیون و سینما گفت: زنده یاد حسین پناهی یکی از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور است و یاد و خاطره وی تا همیشه در یادها خواهد ماند.

وی عنوان کرد:زنده یاد حسین پناهی از هنرمندان باذوق کشور بودند و باید با برگزاری یادواره های مختلف نام این هنرمند گرامی و زنده نگاه داشته شود.

آراسته در پایان ابراز داشت: تنها چیزی که می ماند نام نیک است و خوبی و بدی و خاطره ها و نام هنرمندان بزرگی همچون حسین پناهی که با نیکی زندگی کردند جاودانه خواهد ماند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

مهدی قمصریان در یاسوج افزود: در اغلب این حوادث، مقصر‌ها فاقد بیمه شخص ثالث بودند.

وی اضافه کرد: امسال پنجمین سالگرد تصویب قانون اجباری بیمه شخص ثالث است که بر این اساس دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظف به داشتن بیمه شخص ثالث هستند.

قمصریان ادامه داد: برطبق این قانون ارائه هر گونه خدمت به وسایل نقلیه موتوری اعم از پلاک گذاری و کارت سوخت و سند مبتنی بر داشتن بیمه است.

مدیرعامل صندوق تامیین خسارت‌های بدنی کشور گفت: در کشور هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزاروسیله نقلیه موتورسیکلت وجود دارد که از این تعداد ۱۰ میلیون فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور وجود دارد که از این تعداد دو میلیلون خودرو فاقد بیمه شخص ثالث هستند که پلیس موظف است این وسایل را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی