Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان همدان گفت: تسهيلات طرح توسعه و نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي مسافرين بين شهري و روستايي؛ به ميزان 70 درصد از قيمت خودرو و با نرخ سود 6 درصد پرداخت مي شود.
به گزارش خبرنگار آريا، محمد رودباري با اعلام اين خبر در خصوص طرح توسعه و نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي بيان داشت: در راستاي اجراي اين طرح، دارندگان خودروهاي سواري كرايه، ون و ميني بوس مي توانند با دريافت تسهيلات به توسعه و نوسازي ناوگان خود اقدام نمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان همدان تصريح کرد: با پرداخت اين تسهيلات، به شركت كنندگان در طرح نوسازي ناوگان ميني بوس و ون تسهيلاتي معادل 70 درصد قيمت خودرو با نرخ سود 6 درصد و مدت زمان باز پرداخت 5 ساله كمك مالي مي شود.
وي افزود: اين مبلغ وام تسهيلاتي براي توسعه و اضافه کردن ناوگان جديد به بخش مسافري بين شهري با نرخ سود 10 درصد و همان مدت باز پرداخت 5 ساله نيز اعطا مي شود.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان همدان تاکيد کرد: به منظور فراهم آمدن خدمات بيشتر در اين زمينه براي روستاييان به متقاضيان توسعه ناوگان سمند مسافربري براي مسيرهاي روستايي 25 ميليون تومان وام با نرخ بهره 4 درصدي با مدت زمان باز پرداخت 5 ساله پرداخت مي شود.
رودباري اين اقدام را براي رانندگان داراي کارت هوشمند فرصت مناسبي دانست تا با استفاده از تسهيلات کم بهره اقدام به نوسازي و توسعه ناوگان نموده و بتوانند در اين بخش فعاليت نمايند.
وي از ديگر مزاياي اين طرح از رده خارج كردن ناوگان مسافربري عمومي فرسوده برون شهري خصوصا ميني بوس و سواري كرايه مي باشد كه متقاضيان مي توانند با مراجعه به شركت هاي توليد کننده و طي مراحل قانوني؛ از مزاياي دريافت تسهيلات طرح نوسازي ناوگان استفاده كنند.
مدير کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان خاطر نشان کرد: هم چنين در راستاي تکميل فرآيند توسعه و نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي مسافر جاده اي مشخصات محصولات جديد قابل واگذاري و شرکت هاي توليد کننده اين محصولات براي متقاضيان اعلام شده است.
رودباري گفت: از آنجا که اين تسهيلات منحصرا به متقاضيان و دارندگان ناوگان ميني بوسي فرسوده و ون هاي فعال در مسيرهاي برون شهري اختصاص مي يابد، شرکت هاي معرفي شده نيز خودروهاي مورد نظر اين طرح را با شرايط اعلام شده به متقاضيان واگذار خواهند نمود.
وي با معرفي شرکت پيشرو ديزل آسيا با توليد ميني بوس تک درب آريا؛ با فيلتر و بدون فيلتر، واقع در اصفهان، افزود هم چنين شرکت سبلان خود رو مايوان، با توليد ميني بوس آرتا، واقع در کيلمتر 17 جاده مخصوص کرج و شرکت سروش ديزل مبنا با توليد ميني بوس هيوندايي(1+16) و ون هيوندايي(1+13) واقع در تهران روبروي ميدان مصلي براي اين امر معرفي شده اند.
رودباري خاطر نشان کرد: اتحاديه شرکت هاي تعاوني سواري کرايه بين شهري کشور نيز با همکاري شرکت ايران خودرو در زمينه واگذاري ناوگان سواري (سمند EF7 ) براي فعاليت در مسيرهاي روستايي اعلام آمادگي نموده اند.
مدير کل راهداري و حمل و نقل جاده اي گفت: اين طرح در راستاي کمک به فعالان عرصه حمل و نقل مسافري عمومي به ويژه در مناطق روستايي اجرا مي شود و اميدواريم با اجراي اين طرح علاوه کمک به متقاضيان خدمات مطلوبي به بهره گيران از حمل و نقل عمومي ارائه دهيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی