Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: انتخاب موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از موضوعات بخش ویژه جشنواره فیلم تبریز، بستری برای تبدیل این موضوع به گفتمانی عمومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، داود بهبودی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعی جدید و چند وجهی که نیازمند تبیین بیشتر برای آحاد و قشرهای مختلف جامعه است و از طرف دیگر این مفهوم باید توسعه پیدا کرده و نهادینه شود تا تبدیل به یک گفتمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر مفهوم جدیدی که می خواهد تبدیل به گفتمان شود باید از تمامی ابزارهای رسانه ای اعم از شنیداری، گفتاری، نوشتاری و به ویژه عرصه هنر و صنعت سینما و فیلم استفاده کرده و بهره گیرد تا بتواند این مفهوم نو و وسیع را نهادینه و تبدیل به یک گفتمان عمومی کند.

وی ضمن تشکر از انجمن سینماگران آذربایجان شرقی که تلاش کرده موضوع مهم اقتصاد مقاومتی را وارد بخش های این جشنواره در عرصه هنر کند، تصریح کرد: از همین رو ما فکر می کنیم که ورود هنرمندان به این عرصه ضرورت دارد و امر مبارکی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در ساماندهی اقتصاد مقاومتی ما کارگروهی به عنوان کارگروه فرهنگ و توسعه گفتمان اطلاع رسانی داریم که در این عرصه ما سعی می کنیم از تمامی ظرفیت ها اعم از هنرمندان و سایر ابزارهای رسانه و فضاهای مجازی و... استفاده کنیم.

بهبودی افزود: از این جمله می توان به حضور در نمایشگاه ها، حضور در جشنواره های مختلف و از جمله امسال که خواهش کردیم یکی از محورهای جشنواره فیلم تبریز به عنوان اقتصاد مقاومتی باشد، اشاره کرد. بدین ترتیب تلاش هنرمندان در این حوزه نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد و ما نیز از فعالان این عرصه قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی بین ارگان های فرهنگی استان اعم از حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی شهرداری و...اظهار داشت: بالاخره هر یک از نهادهای فرهنگی ماموریت های خاص خود را دارند و آنچه که مهم است همه اینها در حیطه فرهنگ کار می کنند ولی در ابعاد مختلف که می توانند به موضوعات مشترک می توانند بپردازند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه هماهنگی شرط پیشرفت امور است، گفت: ما به عنوان سازمان مدیریت و برنامه استان در قالب دبیرخانه اقتصاد مقاومتی با تمامی اینها در ارتباط هستیم و در جریان تلاش های آنها هستیم و قدردان این تلاش ها هستیم.

بهبودی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی هنرمندان در عرصه های مختلف، اعم از هنرهای ترسیمی، نقاشی و خطاطی خواهش می کنم به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی بپردازند و برای تبدیل شدن آن به یک گفتمان عمومی که در جهت اعتلای جامعه ما است همت کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داوود سلیمانی گفت: آتش سوزی ترانس برق در واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت اتصالات و شوک الکتریکی ناشی از توفان و بارندگی شدید رخ داد و بلافاصله توسط گروه‌های آتش نشانی مهار شد.   وی افزود: در این حادثه هیچگونه خسارت جانی و یا آسیب به همکاران وارد نشده و خسارات فنی توسط تیم‌های تخصصی نیروگاه و شرکت بیمه در دست بررسی است.   سلیمانی ادامه داد: آتش سوزی رخ داده هیچ خللی برای شبکه برق ایجاد نکرده و نمی‌کند و هم اکنون عملیات جایگزینی ترانس جدید در حال اجراست.   گفتنی است؛ واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت تعمیرات اساسی از پاییز سال گذشته از مدار خارج بوده و طبق برنامه ریزی‌های قبلی مقرر است پیش از آغاز تابستان وارد مدار شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز