Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:49:27 GMT

مسابقات شطرنج جام خبرنگاران در رشت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۹۰۵۷۵

مسابقات شطرنج جام خبرنگاران در رشت برگزار می‌شود

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت گفت: مسابقات شطرنج جام خبرنگاران با همکاری هیئت شطرنج استان گیلان در رشت برگزار می‌شود.

فاطمه قدیمی حرفه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج جام خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از مسابقات برای نخستین‌بار و با همکاری هیئت شطرنج استان گیلانروز دوشنبه 16 مردادماه برگزاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت ضمن تبیین اهداف برگزاری این مسابقات گفت: حفظ ارزش‌های حوزه خبرنگاری و همچنین ایجاد شور و نشاط مضاعف در خبرنگاران از اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی با اشاره به استقبال هیئت شطرنج استان گیلان از برگزاری این مسابقات عنوان داشت: در تلاش هستیم تا سایر رشته‌های ورزشی نیز جهت برگزاری مسابقات جام خبرنگاران اعلام آمدگی کنند تا تمام خبرنگاران در رشته ورزشی مورد علاقه خودشرکت کنند.

قدیمی حرفه اظهار داشت: روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت در تلاش است تا با همکاری هیئت شطرنج استان گیلان زمینه برگزاری مسابقات جام صلح و دوستی را نیز در میان خبرنگاران فراهم کند.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات روز دوشنبه 16 مردادماه در سالن شطرنج مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) برگزار می‌شود و مسئولان استانی نیز به‌صورت نمادین در این مسابقه شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت به‌مناسبت روز خبرنگار گفت: برنامه‌ای در روز چهارشنبه به‌دعوت سازمان شهرداری رشت از خبرگزاری‌های فعال در حوزه شهرداری انجام می‌شود که در این مراسم از خبرنگاران و همچنین خانواده‌های شهدای رسانه تجلیل به‌عمل می‌آید.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی