Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروش ابوالفتحی، مدیر مؤسسه سروش مشکات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: از خردسالان سه تا هفت سال در مهد قرآن این مرکز ثبت نام به عمل می‌آید.
وی با اشاره به آمزوش‌های تخصصی که در این مهد انجام می‌شود، عنوان کرد: طی این دوره قرآن‌آموزان خردسالان با مفاهیم قرآن در قالب شعر و داستان آشنا می‌شوند و به حفظ سوره‌های جزء سی‌ام در قالب بازی و شادی، نقاشی و کاردستی، قصه‌گویی و سفالگری می‌‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالفتحی بیان کرد: از دیگر دوره‌های آموزشی خردسالان می‌توان به تقویت مهارت‌های عملی با بازی‌های شاد و متنوع و آموزش مفاهیم علوم و ریاضی با محوریت قرآنی ویژه دختران و پسران اشاره کرد.
مدیر مؤسسه سروش مشکات اضافه کرد: والدین علاقه‌مند به حضور فرزندانشان می‌تواند با شماره‌های 77781371 – 77329457 تماس بگیرند.همچنین در پایا دوره نیز گواهینامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی سروش مشکات در تهرانپارس، بلوار شاهد(پروین)، خیابان 208 شرفی(ادیب)، بین خیابان 131 و 133، پلاک 243 قرار دارد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)

کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)

دیگر خبرها

  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان