Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۰۰ هزار و ۹۸۷ تن گندم، جو، شکر، روغن، ذرت، کنجاله سویا و ۳۴ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی در بورس کالا عرضه می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، ۱۸۵ هزار و ۹۳۷ تن گندم خوارکی و ۳۸۲ تن جودامی در قالب طرح قیمت تضمینی، ۳۴ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی، ۱۵۰ تن جو دامی، ۱۵۰ تن ذرت دانه ای، ۳۰۰ تن روغن، ۲ هزار و ۲۷۵ تن شکر سفید، یک هزار تن کنجاله سویا، ۶ هزار و ۷۵۰ تن گندم خوراکی و ۴ هزار تن گندم دوروم در این تالار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۵۵ هزار تن گندم دوروم و ۲ هزار تن آرد گندم استان خوزستان نیز در تالار صادراتی بور س. کالای ایران عرضه می‌شود.
همچنین تالار صادراتی بور س. کالای ایران شاهد عرضه ۲۵ هزار و ۵۹۶ تن انواع قیر، عایق رطوبتی و گوگرد پودر است.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در این روز عرضه ۲۲۰ تن سبد میلگرد مجتمع فولاد خراسان را تجربه می‌کند.
تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز میزبان عرضه ۸۶ هزار و ۲۹۸ تن انواع قیر، مواد شیمیایی، مواد پلیمری، سلاپس واکس، گوگرد، لوب کات و وکیوم باتوم است.
بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه حدود ۱۶۲ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات، آنیلین، ضایعات فلزی و بشکه خالی را تجربه می‌کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است