Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مرادی امروز در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ورزشکاران جانباز و معلول استان زنجان در اردوهای مختلف تیم ملی حضور دارند، اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رقیه شجاعی ورزشکار زنجانی به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملیتیراندازی جانبازان و معلولان راه یافته است، تصریح کرد: وی و دیگر ملی پوشان این رشته ورزشی خود را برای حضوری موفق در مسابقات جام جهانی ورزش‌های جانبازان و معلولان در سال 2017 آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه مسابقات جام جهانی ورزش‌های جانبازان و معلولان در سال 2017 در کشور کرواسی برگزار می‌شود، گفت: در همین راستا اردوهای آمادگی تیم ملی از دو روز گذشته آغاز و تا 22 مردادماه در استان تهران ادامه دارد.

مرادی در ادامه از دعوت علیرضا احمدی بهنخستین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران خبر داد و گفت: این اردو نیز از 12 مرداد تا 11 روز آینده در تهران برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: علی سلیمی از استان زنجان به عنوان مربی تیم جانبازان و معلولین به مسابقات جهانی اوکراین اعزام شده است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان در ادامه با بیان اینکه تیمبوچیایبانوان زنجان به عنوان قهرمانی هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در بخش جوانان دست یافته است، ابراز کرد: ورزشکاران زنجانی در این دوره از مسابقات با چهار ورزشکار حضور پیدا کردند که حاصل تلاش این تیم کسب چهار مدال خوشرنگ بوده است.

مرادی با بیان اینکه ورزشکاران زنجانی چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان در رشتهبوچیافعالیت بسیار خوبی دارند، افزود: ورزشکاران زنجانی در این دوره از مسابقات موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه عطیه هادی‌لو در کلاس BC2 مسابقات نشان طلا کسب کرد، اظهار کرد: همچنین نگین محبی و مینا امامی در کلاس BC2 نشان نقره و برنز و لیلا موسوی امین در کلاس BC4 برای استان زنجان نشان طلا کسب کردند.

انتهایپیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را كه مایة سربلندي ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند