Web Analytics Made Easy - Statcounter

ديروز در همه ديدارهاي پشت سر هم حسن روحاني با مهمانان خارجي كه براي حضور در مراسم تحليف او به تهران آمده بودند يك شخصيت جديد هم در دفتري كه روحاني براي ملاقات با مهمانان و سران كشورها در نظر گرفته بود، حضور داشت.

به گزارش صدای ایران محمود واعظي كه تا پيش از اين مسووليت وزارت ارتباطات را برعهده داشت نخستين نفر پس از روحاني در رديف ميزبانان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور محمود واعظي بيشتر از هر چيز ديگري نشان مي‌دهد كه رياست او بر دفتر رييس‌جمهور قطعي شده است هرچند هنوز حكم رسمي كه به امضاي رييس‌جمهور رسيده باشد صادر نشده اما رياست او بر دفتر حسن روحاني همان‌طور كه پيش از اين هم مورد تاييد خودش قرار گرفته بود، قطعي شده است.

محمود واعظي ٦٥ ساله كه از اين به بعد قرار است رييس دفتر حسن روحاني و جايگزين محمد نهاونديان باشد، كيست؟ محمود واعظي از اعضاي هيات موسس حزب اعتدال و توسعه از جمله احزاب نزديك به رييس‌جمهور است. حزبي كه در تمام روزهاي پس از انتخابات زمزمه در نظر گرفته شدنش در انتخاب اعضاي كابينه به گوش مي‌رسيده است هر چند كه خود واعظي دخالت حزب متبوعش در تشكيل و انتخاب كابينه را رد و گفته بود: «حزب اعتدال و توسعه هيچگونه دخالتي در چينش كابينه نخواهد داشت.» اما هنوز هم چهره‌هاي بسياري هستند كه معتقدند اين حزب در تشكيل كابينه دست بالا را داشته است.

محمود واعظي اما علاوه بر سابقه حضور چهار ساله‌اش در وزارت ارتباطات در گذشته نيز چندين سال در وزارت خارجه حضور داشته است و همين سابقه ديپلماتيك او هم بود كه در روزهاي ابتدايي پس از انتخابات خبر از تلاش او براي حضور در وزارت خارجه را مي‌داد. با اين همه حضور او در ديدارهاي روز گذشته رييس‌جمهور نشان مي‌دهد كه محمود واعظي از حزب اعتدال و توسعه است كه رويكرد دفتر رييس‌جمهور را در همه روزهاي آينده دولت دوازدهم مشخص مي‌كند. پيش از اين و در دولت يازدهم مرد شماره يك دفتر رييس‌جمهور «محمد نهاونديان» بود. مردي كه اين روزها احتمالا در تيم اقتصادي رييس‌جمهور حضور پيدا مي‌كند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • فیلم| استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • رییس جمهور فردا عازم سریلانکا می‌شود
  • رییس‌جمهور به مقام «اقبال لاهوری» ادای احترام کرد
  • حضور رییس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت