Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه اعضای شورا حقوق 12 میلیونی می‌گیرند و سکوت می‌کنند، گفت: از این شورا انتظاری ندارم اما از سربازان امام زمان انتظار دارم همچون مباحث امنیتی به مسایل اقتصادی هم ورود کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج،محمد حسن اسوتچی صبح امروزدر جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز طی نطق پیش از دستور ابتدا ضمن طلب حلالیت از اعضای حاضر در جلسه، اظهار داشت: نعمت جمهوری اسلامی و نسیم خوش عطر الهی، دهه چهارم را می‌‌گذراند و به‌‌خاطر زنان و مردانی که چه قبل و چه بعد از انقلاب و در دوره جنگ قدر این نعمت را باید بدانیم که در مقابل خون های ریخته شده چه باید بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار نیست ما که گوشه‌‌ای از مدیریت را گرفته‌‌ایم توأم با مدیریت خشک و خالی باشد، قاچاقچی هم مدیریت می‌کند، صدام هم می‌‌گفت مدیریت می‌‌کنم و حالا که قدرت دستم افتاده می‌خواهم بر کشور دیگر تسلط پیدا کنم، مدیردر جمهوری اسلامی باید با مردم صاف و ساده و همراه باشد، مگردر مسائل امنیتی که کسی هم نیاز نیست بداند.

عضو شورای چهارم تبریز با بیان اینکه هر خوبی و بدی ماحصل همین شورا بود، خاطرنشان کرد:از این شورا نا امیدم در کنار خیراتی که انجام شد گرفتاری که برای همکاران ما موجود بود رئیسشورا و شهردار پنجاه درصد مقصر هستند و اگر در دروه پنجم برای رئیسشورایی سهم خواهی کردند باید جلوی آنها بایستیم و اگر چیزی نگوییم که مبادا ریاست ما به خطر بیفتد نتیجه‌‌اش همین می‌‌شود.

وی با اشاره به طرح یکسان سازی حقوق‌‌ها، اذعان داشت: هشت ماه قبل در این شورا ۱۹نفر به یکسان سازی حقوق رای دادند و حالا بعد از چند ماه تازه الان دارند می‌پرسند چه شد.

اسوتچی به آقازاده‌‌های حقوق‌‌بگیر در شهرداری اشاره و متذکر شد: هفته گذشته به همه اعلام کردم حقوق نگرفتند و بسیار شدید الحن گفتند! چرا این موضوع هر هفته تکرار می‌‌شود، مهم حق الجلسه ما هست که نباشد زندگی ما نمی‌چرخد، حقوق دیگران مهم نیست.

وی در خصوص پیام تبریک نایب رئیس به شهرداری خاطرنشان کرد: سال گذشته یک بار حقوق‌‌ها در شهرداری سر وقت ریخته شد و نایب رئیسبرای شهردار پیام تبریک فرستاد!

عضو شورای چهارم شهر تبریز در خصوص تعیین بودجه شورا، گفت: سه ماه شهرداری برای بودجه نوشتن تعطیل می‌‌شود، مگر در بودجه حقوق‌‌ها نوشته نمی‌شود که این وضعیت به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه در مباحث غیر تخصصی که به آنها اشرافیت ندارم رای نمی‌‌دهم، تاکید کرد: مباحثی که اشرافیت نداشته باشم رای نمی‌‌دهم و به‌‌خاطر دیگران دنیا و آخرتم را خراب نمی‌‌کنم.

اسوتچی با اشاره به حقوق کارگران، افزود: پول ندارید، حقوق دوازده میلیونی خودتان را اقساطی کنید نه حقوق کارگران و کارمندان را که دستشان از همه جا کوتاه است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امیدوارم در شورای پنجم این مشکلات تکرار نشود، خاطرنشان کرد:از شورا و شهرداری به دلایلی که گفتم ناامیدم؛ کسی از من نپرسید این حقوق‌ها که می‌گویید مال کیست، کسی نپرسید چرا این حرف‌‌ها را می‌زنید، چون وضع اعضای شوراخوباست و بدون حق الجلسه حقوق دوازده میلیونی می‌گیرند و سکوت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری از کارمندانش خبر ندارد، اذعان داشت: از این شورا انتظاری ندارم اما از سربازان امام زمان انتظار دارم در مباحث امنیتی موفق هستند در مباحث اقتصادی ورود کنند؛ حراست قبلی که هیچ حراست فعلی هم انتظار دارد که ما هر بار بگوییم چرا رسیدگی نمی‌کنید آیا عمدی وجود دارد؟ آقایان خودمانی حساس شوند و خواص باید به این مسئله توجه کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه‌یافته کنار برنامه‌ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به‌طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است