Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیروزی‌های پی در پی حزب‌الله و جبهه مقاومت، آمریکا و اسرائیل را وحشت زده و در جهان منزوی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم رضایی عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خمین نیوز با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا به دلیل شکست‌های پی در پی دچار آشفتگی داخلی شده است و این باعث شده تا تصمیم‌هایش نیز از روی عصبانیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا به دلیل گسترش نفوذ ایران در جهان و همچنین تبدیل شدن ایران به یک قدرت جهانی وحشت زده شده است و این موضوع باعث شده تا دست به کارهای غیرعاقلانه بزند هر چند حتی کارشناسان خودشان در رابطه با چنین رفتاری به مقامات امریکایی هشدار می‌دهند.

رضایی ادامه داد: سال‌های گذشته چنین نیود اما قدرت نمایی سپاه در برخورد با فرماندهان داعشی، توازن منطقه‌ای را برهم زد و ایران به یک قدرت برتر تبدیل و ضعف آمریکا‌یی‌ها را نمایان کرد.

وی بیان کرد: اعتماد کشورهای دیگر از جمله کشورهای عربی به آمریکا کم شده است و بیشتر آنها به ایران پیوسته‌اند که این موضع آمریکا را منزوی کرده است و باعث شده تا از روی خشم تحریم‌های جدید را وضع کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران نیز منطبق با تحریم‌ها در مقابل آمریکا تحریم‌ها و تهدیدهایی را اعمال می‌کند که در برخی از عرصه‌ها اثر بخش خواهد بود هر چند دیگر تهدیدات آمریکا کاربردی ندارد.

مقابله با امریکا اتحاد و انسجام داخلی را می‌طلبد

رضایی اتحاد و انسجام را در داخل کشور نیاز مقابله با آمریکا دانست و افزود: تهدیدات بیرونی نگران کننده نیست پس باید انسجام داخلی را حفظ کنیم، در این صورت است که تحریم‌ها اثربخش نخواهد بود.

وی ادامه داد: عوامل داخلی که آمریکا به آنها امید بسته است توسط سیستم‌های اطلاعاتی رصد می‌شود و با هوشیاری مقام معظم رهبری و بیداری مردم توطئه‌های آنها خنثی می‌شود.

قدرت نمایی ایران، آمریکا را منزوی کرده است

رضایی افزود:قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیروزی‌های پی در پی حزب‌الله و جبهه مقاومت، آمریکا و اسرائیل را وحشت زده و در جهان منزوی کرده است.

وی همچنین به قدرت نظامی ایران اشاره و بیان کرد: آمریکا به دلیل وحشت زدگی گاهی دست به کارهای احمقانه می‌زند از جمله در دریا ولی با عکس‌العمل جدی ایران مواجه می‌شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هدف آمریکا از این اعمال بیشتر اجرای یک عملیات روانی است که تا به حال با قدرت نمایی ایران مواجه شده و در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده است.

رضایی افزود: ایران با چنین قدرت نظامی و موشکی قادر است از فاصله هزاران کیلومتری ضربات مهلکی به دشمن وارد کند و این موضوع جدی است و دشمن نیز این موضوع را می‌داند که تا کنون جرات نکرده هیچگونه عملیاتی نسبت به ایران انجام دهد.

ایران به آمریکا اجازه بازدید از مراکز نظامی و موشکی را نخواهد داد

وی همچنین به بازدید از مراکز نظامی ایران توسط آمریکا اشاره و بیان کرد: به هیچ وجه به آمریکا این اجازه را نخواهیم داد تا از سیستم موشکی و نظامی کشورمان و حتی یک پایگاه نظامی ایران بازدید و اطلاعاتی را از این مراکز کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی قدرت نیروی مسلح رابه نمایش گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب عصر شنبه در جمع کارکنان این یگان پدافندی اظهار کرد: جمهوری اسلامی بعد از عملیات طوفان الاقصی از خود خویشتن داری نشان داد اما بعد از اینکه رژیم صهیونیستی از خط قرمز ایران عبور کرد و مستشاران نظامی ایران را به شهادت رساند صبر استراتژیک ایران به پایان رسید و عملیات وعده صادق علیه رژیم اشعالگر قدس طرح ریزی و به اجرا درآمد.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق نشان داد پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی دنیا هم نمی‌توانند جلوی قدرت ایمان و حقانیت جمهوری اسلامی را بگیرند.

وی با بیان اینکه سیلی اخیر جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی چنان محکم بوده است که حتی پروپاگاندای رسانه‌ای هم نمی‌تواند آن را آلام ببخشد افزود: این اقدام کوچک‌ترین تنبیه برای رژیم متجاوز صهیونیستی بود و در صورت هرگونه حماقت مجدد علیه جمهوری اسلامی با پاسخی درناک مواجه خواهد شد.

جبرائیلی با بیان اینکه حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی به سرزمین‌های اشغالی شجاعت و قدرت نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت گفت: عملیات وعده صادق «أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِرُحَمَاء بَیْنَهُمْ» بودن نیروهای مسلح ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد چرا که بعد از این عملیات ملت‌های مظلوم و ضد استکبار در دنیا به وجد آمدند و دشمنان بشدت خشمگین و ناراحت شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با یک عملیات راهبردی، پدافند چند لایه غربی_عبری که ادعا می‌کرد که هیچ سامانه‌ای قادر به عبور از آن نیست را به چالش کشید و نشان داد توانمندی‌های نظامی جمهوری اسلامی فراتر از این حرفاست.

کد خبر 6083804

دیگر خبرها

  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق دستاورد تدبیر صحنه و میدان
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • عملیات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • معاریو: آمریکا اذعان کرد که ایران قدرت منطقه‌ای است
  • حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی قدرت نیروی مسلح رابه نمایش گذاشت