Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان‌های امنیتی آلمانی با استناد به نتایج یک بررسی از افزایش شمار مهاجرت‌های غیرقانونی به آلمان در نیمه دوم سال جاری میلادی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، سازمان های امنیتی آلمان بر اساس یک گزارش رسانه‌ای بر این عقیده اند که شمار مهاجرت‌های غیرقانونی به آلمان در ماه های آینده افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس یک گزارش، مرکز استراتژی و تجزیه و تحلیل مهاجرت های غیر قانونی (Gasim) بسیاری شاخص ها از افزایش مهاجرت های غیر قانونی به آلمان در نیمه دوم سال جاری میلادی خبر می دهند.

دلیل این ارزیابی ترددها از دریای مدیترانه، رسیدن به مرزهای حد ظرفیت پذیرش در ایتالیا، سیاست پناهندگی در اسکاندیناوی و همچنین یافته های پلیس مرزی در ماه جولای است. در مرکز استراتژی و تجزیه و تحلیل مهاجرت های غیر قانونی نمایندگی از پلیس آلمان، اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی آلمان و سازمان اطلاعات و امنیت و وزارت امور خارجه این کشور کار می کنند.

بر اساس این گزارش، کنترل های مرزی در حاشیه نشست جی 20 در اوایل ماه جولای نیز اشاره به یک میدان تاریک بزرگ در زمینه مهاجرت های غیر قانونی داشت.

برای سازمان ها در جمهوری فدرال آلمان همچنان تشخیص هویت مهاجران به عنوان یک چالش بزرگ مطرح است. شمار زیادی از مهاجران هیچ سند و مدرکی را ارائه نمی دهند.

با توجه به مهاجرت های روزافزون از طریق دریای مدیترانه حالا اوله اشرودر، از سیاستمداران بلند پایه حزب دموکرات مسیحی خواستار اسکان پناهندگان آفریقایی در خود این کشور شده است. وی در این باره گفت: ما باید شرایطی را فراهم کنیم که آن هایی که از دلایل صرفا اقتصادی به سوی ما می آیند به آفریقا برگردانده شوند. باید برای آن ها مشخص شود که در اروپا هیچ شانسی برای پناهندگی آن ها وجود ندارد و عبورهای خطرناک بی فایده است.

انتهای پیام/

R31356/P36446/S8,89,92/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بورل در سخنانی در پارلمان اروپا، گفت: بیش از ۳۴ هزار نفر در غزه کشته شدند که بیشتر این افراد غیرنظامیان، زنان و کودکان بودند؛ دو برابر این آمار زخمی و ۷۵ درصد از جمعیت غزه آواره شده و در آستانه قحطی هستند.

وی با بیان اینکه جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است، افزود: بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌های فیزیکی در این منطقه آسیب دیده و ۳۵ درصد به طور کامل تخریب شده است.

بورل همچنین به آمار تلفات امدادگران در جنگ غزه اشاره کرد و گفت:‌ از هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) تاکنون حداقل ۲۴۹ امدادگر کشته شده‌اند که در میان آنها، ۱۸۱ کارمند سازمان ملل متحد بوده‌اند. (رژیم) اسرائیل همچنین به کاروان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی حمله کرد و هفت امدادگر را کشت؛ کسانی که به آسیب پذیرترین افراد در غزه کمک می کردند.

کشتار خبرنگاران در غزه از دیگر مسائلی بود که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مورد اشاره قرار داد و افزود: ما از شمار روزنامه‌نگارانی که در جریان حملات اسرائیل کشته شده‌اند وحشت زده‌ایم؛ حدود ۱۰۰ روزنامه‌نگار طبق گزارش گزارشگران بدون مرز در کمتر از ۶ ماه کشته شدند. این میزان بی سابقه است.

وی اضافه کرد: ما همچنین نگران قانون جدیدی هستیم که به (رژیم) اسرائیل اختیار می‌دهد تا از فعالیت شبکه‌های رسانه‌ای خارجی جلوگیری کند. این قانون، همراه با عدم دسترسی به فعالیت رسانه‌ها در غزه، مایه نگرانی است.

بورل ادامه داد: ما باید یک بار دیگر تکرار کنیم که (رژیم) اسرائیل باید به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد، اقدامات موقت دیوان بین‌المللی دادگستری را اجرا و حفاظت از همه غیرنظامیان را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران
  • افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی