Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: هماهنگی با نماینده ولی فقیه یک اصل است که قطعا ضمانت برکت و مشروعیت کارها است و اگر جز این باشد قطعا کارها مشکل خواهد داشت و به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی در خصوص 14 مردادماه سالروز انتصاب آیت الله عبادی به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان؛ اظهارکرد: رسیدن به اهداف متعالی مادی و معنوی در جامعه اسلامی بر اساس مبانی اسلام، ارتباط تنگاتنگی با تشکیل حکومت اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بر اساس مبانی روز غدیر کمال نعمت در این است که حکومت الهی دنبال شود افزود: حکومت الهی هم دورکن رهبری الهی و مردم را دارد که ولایت فقیه هدیه بزرگی به امت اسلامی است و در عصر پیامبر هم وجود داشته و چیز جدیدی نیست و کاملا منطیق بر عقل است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: حکومت اسلامی جمهوری اسلامی ایران هم که از سال 57 تشکیل شده برکات مادی و معنوی زیادی داشته و اگر افرادی با دید آگاه و منصف به این حکومت اسلامی در 40-50 سال قبل نگاه کنند می بیند که ما به قله های بلندی از عزت رسیده ایم و در نعمت قرار داریم.

رحیم آبادی بیان کرد: اما این پیشرفت ها نسبت به جایگاه قبل است و نسبت به جایگاهی که باید باشیم فاصله زیادی داریم و دلیل آن هم این است که در پیاده سازی حکومت ولایت فقیه که کاملا منطبق بر عقل و شرط است فاصله داریم.

وی تاکید کرد: مشکل امروز ما این است که آنچه که رهبر و ولی فقیه جامعه و جانشین عام امام زمان(عج) می فرمایند، توسط مسئولین پیاده سازی نمی شود، البته مسئولین اقدام می کنند اما این اقدامات در حد مجاهدت های انقلابی نیست که ولی فقیه انتظار دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهارکرد: در 14 مردادماه سال گذشته عنایت خاص مقام معظم رهبری شامل حال استان خراسان جنوبی شد، البته ایشان همیشه به جنوب خراسان و خراسان جنوبی عنایت داشته اند و در زمانی هم که این منطقه استان نبود به اینجا سفر کردند تا عنایت مسئولین را به این منطقه بیشتر جلب کنند.

رحیم آبادی گفت: پس از رحلت آیت الله واعظ طبسی، با انتصاب آیت الله عبادی به عنوان نماینده ولی فقیه ملت انقلابی ما که دلداده ولایت فقیه هستند روح تازه ای گرفتند.

وی ادامه داد: طی یک سال گذشته حضور و حرکت های انقلابی مردم در صحنه ها دوچندان شده و طی ارتباطاتی که با نماینده ولی فقیه درسفرهایی که به شهرستان ها انجام شد و همچنین حضور مومنین در دفتر ایشان، از نزدیک شاهد این هستیم که پیوند اعتقادی عمیقی بین مردم و این جایگاه وجود دارد که به اعتقادات پاک مردم برمی گردد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی تاکید کرد: باید مسئولین هم توجه کنند که در توجه به جایگاه نماینده ولی فقیه از ملت و عموم مردم عقب نمانند و با ارادت عملی به معنی اینکه دغدغه های مقام معظم رهبری و نماینده ایشان را که جز بر اساس اسلام حکم و تاکیدی ندارند، توجه کنند.

رحیم آبادی با اشاره به اینکه مشروعیت مسئولین هم به توجه به جایگاه ولی فقیه است و خودشان هم این راقبول دارند گفت: انتظار مردم این است که برای پیشرفت در حوزه های مختلف اقتصاد، فرهنگ، سیاست و ... آنطوری که جایگاه الهی ولی فقیه و نماینده ایشان مدنظر قرار می دهند، عمل کنند.

وی بیان کرد: امروز صحبت کردن آسان و عمل کردن و پیاده سازی سخت است در حالی که اگر کسی بخواهد عمل کند خداوند او را یاری می کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهارکرد: در 14 مردادماه، حقیقتا تنفس بزرگ الهی در استان ما اتفاق افتاد که ما هم قدر می دانیم و امیدواریم برکات این اتفاق بیش از پیش باشد.

رحیم آبادی با اشاره به همزمانی سالگرد انتصاب آیت الله عبادی و روز تنفیذ حکم ریاست جمهوری دولت دوازدهم گفت: مراسم تنفیذ ریاست جمهوری یک برنامه تشریفاتی نیست بلکه یک برنامه شرعی است و تنفیذ منتخب مردم برای مدیریت کارها، مشروعیتش به آن است که رهبری نظام به این مسئله تایید و اذن دهد.

وی افزود: دلیل تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری هم این است که دولت اولویت های مدنظر مقام معظم رهبری را دنبال کند.

وی تاکید کرد: همانطور که در کلان رئیس جمهور و سایر مسئولین با حکم مقام معظم رهبری برای کار مشروعیت می گیرند، در استان ها هم هماهنگی با نماینده ولی فقیه یک اصل است که قطعا ضمانت برکت و مشروعیت کارها است و اگر جز این باشد قطعا کارها مشکل خواهد داشت و به سرمنزل مقصود نخواهد رسید، چرا که فرض و اصل این است که نماینده ولی فقیه ترجمه کننده درخواست ها و فرمایشات ولی فقیه به تناسب وضعیت استان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح چهارشنبه عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» شهر سمنان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

این مجموعه بهداشتی و درمانی قرار است با هدف خدمت رسانی به اقشار کمتر برخوردار شهر سمنان ساخته شود. بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی سمنان این خانه بهداشت دارای بخش پزشک، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره، سنجش سلامت و… خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در مراسم کلنگ زنی این طرح ضمن اشاره به اقدامات خوب دولتمردان در زمینه بهداشت و درمان، گفت: رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان ما به خصوص در زمینه بهداشت و درمان باشد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه خدمات خوبی در دولت در بخش سلامت به مردم ارائه شده است، تاکید کرد: ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» با هدف ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم یکی از همین اقدامات خوب است که باید از مسئولان قدردانی کرد.

در حاشیه این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با حضور در مسجد منطقه کهنه دژ پای صحبت‌های مردم نشست. مردم این محله از مشکلات منطقه و محل سکونت خود نکاتی را بیان کردند.

کد خبر 6087412

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود