Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان تئاتر اصفهان گفت: تعداد هنرمندان ما بیش از مخاطبان است و ما عرضه و تقاضا درستی نداریم، زمانی که سالن‌های ما توسط کارگردان‌هایی که علم و تجربه کافی در این زمینه ندارند گرفته می‌شود سبب شده تا تعداد هنرمندان ما از مخاطبان بیشتر شود.

رادمهر کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره وضعیت سالن‌های نمایش در اصفهان اظهار داشت: برای اجرای نمایش‌های بزرگ نیازمند سالن‌های جدید و به‌روز هستیم و در این نمایش سعی کردیم تا این معضل را به گوش مسئولان برسانیم و باید بدانیم دیگر زمان آن رسیده که اصفهان به عنوان یکی از شهرهای بزرگ تئاتر کشور سالن حرفه‌ای تئاتر نیاز دارد و نیاز اصلی تئاتر ما سالن بلک باکس حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی درباره جایگاه تئاتر اصفهان در کشور و رونق تئاتر در اصفهان طی مدت اخیر افزود: ما باید شلوغی و ترافیک در تئاتر اصفهان را به صورت موشکافانه بررسی کنیم و به این سؤال پاسخ دهیم که آیا همه کسانی که در تئاتر اصفهان وارد شدند مستحق کارگردانی هستند و چنین مسئله‌ای سبب از دست رفتن مخاطب ما نمی‌شود.

کارگردان تئاتر اصفهان خاطرنشان کرد: در بسیاری از مواقع حضور برخی افراد غیرحرفه‌ای در تئاتر سبب می‌شود تا ما نه تنها مخاطب جذب نکنیم بلکه سبب می‌شود مخاطبان ما نیز از دست بروند، نظارت توسط ارشاد از دست رفته و فقط به دنبال این هستند که درباره کارها و هنرمندان آمار دهند در حالی که بسیاری از افراد حاضر در تئاتر برای این کار نیستند.

وی تصریح کرد: تعداد هنرمندان ما بیش از مخاطبان است و ما عرضه و تقاضا درستی نداریم، زمانی که سالن‌های ما توسط کارگردان‌هایی که علم و تجربه کافی در این زمینه ندارند گرفته می‌شود سبب شده تا تعداد هنرمندان ما از مخاطبان بیشتر شود و سالن‌های ما خالی بماند، این سبب آسیب رسانی در آینده می‌شود.

کشانی بیان کرد: بنده با بیش از 20 سال سابقه هنری باید مدت‌ها منتظر سالن باشند، برای نمایش پستچی پابلو نرودا ما قصد برگزاری 15 شب نمایش را داشتیم اما با توجه به مشکلات موجود 7 شب به بنده سانس دادند، گروه‌هایی هستند که تجربه و سواد علمی کافی ندارند و تنها با پولی که دارند سانس را در اختیار می‌گیرند و نمایش‌هایی را به اجرا می‌گذارند که از نظر کیفی مناسب نیست و سبب دفع مخاطب می‌شود.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان» انجام شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محله دستگرد یکی از محله‌های هنرمندپرور شهر اصفهان است که هنرمندان و فرهیختگان این محله نه‌تنها در منطقه ۱۳، بلکه در کل شهر، استان و حتی کشور شهرت دارند.

وی افزود: در میان این هنرمندان، شاعران گرانقدری در این محله زیسته‌اند که کلام و اشعار ظریف و دل‌نشینی دارند.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان، در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان محله» که با حضور هنرمندان و شاعران استانی در فرهنگسرای دستگرد برگزار شد، با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شاعران درگذشته همچون مرحوم انواری و مرحوم وحید دستجردی، از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد تجلیل کنیم که این برنامه با حضور شهروندان و هنرمندان برگزار شد.

کد خبر 748477

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!