Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک داور ملی فوتبال در تفرش در خصوص بازی دو بازیکن ایران در برابر تیم رژیم صهیونیستی، گفت: باید نظارتهای بیشتری قبل از انعقاد قراردادهای حقوقی بین بازیکنان و باشگاهها به خصوص باشگاههای بین المللی، انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کلانتری تنها داور ملی فوتبال در تفرش در گفتگو با ندای تفرش در خصوص بازی دو بازیکن ایران در برابر تیم رژیم صهیونیستی، گفت: باید نظارتهای بیشتری قبل از انعقاد قراردادهای حقوقی بین بازیکنان و باشگاهها به خصوص باشگاههای بین المللی، انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موارد دینی، ملیتی و ارزشهای یک ورزشکار در قراردادها گنجانده شود. این مسائل را ورزشکاران مطرح در دنیا انجام می دهند.

کلانتری اظهار کرد: وقتی که در قراردادها به مسائل ملی، اعتقادی و مبانی نظام اسلامی توجهی نشود، مسلما بازیکنان بعدا تحت فشار فیفا قرار می گیرند و مجبورند تمکین کنند و تن به انجام بازی با هر تیمی بدهند.

وی افزود: مسلما این کم کاری متوجه دایره حقوقی فدراسیون فوتبال ایران و معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان است که در این حیطه به درستی انجام وظیفه نکرده اند.

این داور ملی فوتبال ادامه داد: در این رابطه وزارت ورزش و جوانان ایران، کارت زرد می گیرد؛ چراکه این مسئله سبب شده که روحیه ملی، مخصوصا مباحث اعتقادی خدشه دار شود. هنور ملت ایران خاطرات تلخ ترور دانشمندان هسته ای ایران و سایر لطماتی که رژیم صهیونیستی به ایران وارد کرده را فراموش نکرده اند.

کلانتری بیان کرد: مجلس شورای اسلامی باید قوانینی را در نظر بگیرد تا کلیه ورزشکارانی که به مسابقات بین المللی اعزام می شوند و یا با باشگاههای خارجی عقد قرارداد می کنند، مسائل ملی، اعتقادی و ارزشهای نظام را مدنظر قرار بدهند؛ در غیر این صورت با باشگاههای خارجی، عقد قراردادی نداشته باشند.

وی اضافه کرد: بسیاری از بازیکنان سایر کشورها حتی به موارد جزئی در انعقاد قراردادهای خود با باشگاهها توجه دارند ولی وزارت ورزش و جوانان ایران از اعتقادات و مبانی اصلی نظام در انعقاد قراردادها غافل شده است؛ به همین جهت می طلبد قوانین بیشتری تصویب شود که دیگر شاهد اینگونه مسائل در ورزش کشورمان نباشیم.

این داور ملی فوتبال تصریح کرد: این دو بازیکن می توانستند در این بازی شرکت نکنند چراکه آرمانهای نظام بالاتر از انعقاد قرارداد با کشور درجه چندم است که حتی در فوتبال دنیا، کشور مطرحی هم نیست. اگر دو بازیکن ایران در این مسابقه حاضر نمی شدند، ممکن بود که جریمه شوند که این در برابر اهداف نظام جمهوری اسلامی، بی ارزش بود.

کلانتری گفت: شخصیتهای مطرحی مانند رونالدو از کشور فلسطین حمایت کرده اند و حتی به خاطر اشکهای کودکان مظلوم فلسطین، از مقامهایی نظیر «بهترین بازیکن فیفا» گذشته اند. جای بسی تامل و تاسف است که بازیکنان کشورمان بخواهند در یک بازی مقدماتی لیگ اروپا که اهمیت چندانی هم نداشته است در ترکیب یک تیم بازی کنند.

وی خاطر نشان کرد: فدارسیون فوتبال ایران باید انقلابی عمل و این دو بازیکن را از بازیهای ملی محروم کند و اجازه ندهند که این دو بازیکن در میادین و بازیهای تیم ملی حاضر شوند و بازی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم

حرکت عجیب کریستیانو رونالدو، ستاره النصر را مشاهده می کنید.
 

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم