Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، خدمه بالگرد پلیس بریتانیا از اتهام فیلمبرداری از زنان برهنه‌ تبرئه شدند

به نوشته یورونیوز، دو مامور پلیس و دو خلبان هلیکوپتر پلیس یورکشایر جنوبی در بریتانیا که متهم به فیلمبرداری از زوج‌ها به هنگام روابط جنسی و همچنین زنان برهنه هنگامی که حمام آفتاب می گرفتند بودند، روز جمعه با رای دادگاه تبرئه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهار نفر پس از سه هفته حضور در دادگاه و پس از آنکه مشخص شد فرد پنجمی به نام «آدریان پوگمور» عامل فیلمبرداری از این صحنه‌ها بوده است، سرانجام تبرئه شدند.

در جریان محاکمه که تعدادی از شاکیان نیز حضور داشتند، متهمان بر این موضوع تاکید داشتند که نمی دانستند پوگمور در حال فیلمبرداری است.

آدریان پوگمور ۵۰ ساله، تنها کسی که در زمان فیلمبرداری از هر چهار صحنۀ موضوع پرونده حضور داشت، در نهایت سوء استفاده از موقعیت دولتی خود را پذیرفت.

تقریبا تمام شاکیان این پرونده اعلام کرده اند که به حریم خصوصی آنها تجاوز شده است.

آدریان پوگمور که پیش از این در سال ۲۰۱۵ میلادی به دلیل سوء رفتار از نیروی پلیس اخراج شده بود، سه شنبه آینده محاکمه خواهد شد.

سخنگوی پلیس یورکشایر جنوبی اعلام کرد با وجود تبرئه این چهار پلیس، تحقیقات درباره اقدامات غیرقانونی دیگر افسران پلیس در این منطقه ادامه خواهد داشت.

115

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری مردی ۴۰ ساله که با دسترسی پیدا کردن به تصاویر خصوصی شاکیه و انتشار آنها در شبکه اجتماعی واتساپ اقدام به تهدید وی کرده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "امیرحسین سلیمانی" اظهار داشت: خانمی ۴۴ ساله با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و مدعی بود فردی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی‌اش در شبکه اجتماعی واتساپ وی را تهدید و قصد اخاذی از بنده دارد، که رسیدگى به این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی گفت: کارشناسان تحقیقات خود را آغاز و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یکی از محلات شیراز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم نامزد سابق شاکیه بوده و به دلیل مشکلاتی که با وی داشته اقدام به چنین کاری کرده بود، گفت: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس؛ به جرم خود اقرار کرد.

رئیس پلیس فتا استان افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد؛ لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

سرهنگ "سلیمانی" خاطر نشان کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • چگونه در گرما از پاها مراقبت کنیم؟
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون