Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند برای دومین سال پیاپی در جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد و لوح روابط عمومی برتر را دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنخل بیدار،جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور مدیر و معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، مدیران روابط عمومی شبکه های بهداشت و درمان استان فارس و فعالان عرصه روابط عمومی در محل سالن شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین ، عصر کنونی را عصر ارتباطات دانست و گفت: امروز، دنیای ارتباطات جایگزین بسیاری از فضاهای قبلی شده و ارتباطات حرف اول و آخر را می زند و اگر این ارتباطات توام با دانش و آگاهی باشد، بسیار اثربخش ترخواهد بود.

دکتر احمد رضا زاده بیان کرد: کسانی که در این حوزه کار می کنند خوب می دانند که بدون ارتباطات در دنیای امروز امکان ادامه فعالیت وجود ندارد و بنابر این امروزه دسترسی به اطلاعات مبنای قدرت است.

او اضافه کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، روابط عمومی ها باید نسبت به استفاده از شیوه های نوین ارتباطات و استفاده از ابزارهای نوین برای ارتباطات در حوزه های مختلف آگاهی داشته باشند و از ظرفیت فضاهایمجازی و شبکه های اجتماعی در راستای ارتباطاتنیز استفاده کنند.

دکتر رضا زاده، در ادامه صحت و سرعت را دو مشخصه و ویژگی مورد نیاز برای اخبار و اطلاعاتی دانست که قرار است به جامعه منتقل شود.

در این آیین، ابراهیم اسکندری مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند برای دومین سال پیاپی،عنوان روابط عمومی برتر در بین شبکه های بهداشت و درمان استان فارس را از آن خود کرد و لوح روابط عمومی برتر را نیز دریافت کرد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاسارگاد با مجموع امتیاز 1135 ،مرودشت با مجموع امتیاز 1102 و روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند با کسب مجموع 1100 امتیاز،به ترتیب عنوان های اول ،دوم و سومروابط عمومی های استان در سال 95را کسب کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک