Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:11:51 GMT

رئیس هیئت هندبال استان بوشهر انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۹۶۰۰۶

رئیس هیئت هندبال استان بوشهر انتخاب شد

بوشهر - در آئینی با حضور رئیس فدراسیون هندبال و مسئولان ورزش استان بوشهر و اعضای مجمع هندبال استان، غلامحسین نکویی به عنوان رئیس هیئت هندبال استان بوشهر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون هندبال صبح یکشنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌هایی در عرصه هندبال است و این ورزش باید به خوبی مورد حمایت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رحیمی اضافه کرد: جوانان استان بوشهر دارای استعدادهای خوبی هستند که شاهد حضور نمایندگان این استان در تیم‌های مختلف ملی در رشته هندبال هستیم و انتظار می‌رود در سال‌های آینده شاهد افزایش حضور جوانان این استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای آماده‌سازی تیم ملی هندبال کشور برنامه‌های خوبی را داریم و در این راستا تیم‌های ایران به مسابقات مختلفی اعزام می‌شوند.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به حضور ۱۰ هندبالیست ایرانی به عنوان لژیونر در باشگاه های اروپایی، تصریح کرد: حضور این ورزشکاران زمینه برای موفقیت‌های بیشتر تیم ملی در رقابت‌های مختلف فراهم می‌کند.

وی از برگزاری مسابقات جهانی هندبال سال ۲۰۱۹ به میزبانی آلمان خبر داد و افزود: امیدواریم با درخشش جوانان شایسته ایرانی شاهد کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی باشیم.

در این مراسم غلامحسین نکویی با ۱۶ رای برای چهار سال دیگر در ریاست هیئت هندبال استان بوشهر ابقا شد.

وحید عرب زاده ملی پوش خارگی هندبال ساحلی ایران نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیش از ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون هندبال، مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع غلامحسین نکویی رئیس هیئت هندبال استان بوشهر شد.

وی افزود: نکویی از مدیران با سابقه هندبال کشور است که زحمات زیادی در استان بوشهر برای ارتقا سطح هندبال در استان بوشهر کشیده است.

عرب زاده تصریح کرد: حضور مقتدر هندبال ساحلی ایران در مسابقات آسیایی تایلند گواه این موضوع است که با حضور رحیمی فدارسیون راه ارتقا در سطح بین المللی خود را پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از سوی رئیس فدارسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از وحید عرب زاده تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 

تیم ملی هندبال پسران جوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های کویت و چین هم‌گروه شد. 

به گزارش ایسنا، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود. 

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل مسابقات قهرمانی آسیا پسران جوان:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران - چین

گروه C: اردن - هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی - چین تایپه - قطر

ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی