Web Analytics Made Easy - Statcounter

متاسفانه تیم های ریشه دار استان مثل شاهین، رزکان و .. حمایت مالی نشدند و رفتن اغلب آنها از البرز ناشی از کم لطفی مسئولین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز۲۴ حمید کریمی عضو هیئت مدیره تیم اُکسین البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه که روز گذشته (یکشنبه) در هتل ورزشگاه انقلاب گرج برگزار شد با اشاره به اینکه خبرنگاران در عرصه ورزش تاثیرگذار بوده و ما توقع داریم اکسین البرز را حمایت کنند گفت: انتقاد باید در کنار پیشنهاد باشد و موفقیت های تیم تشویق شده و راهکار ارائه شود زیرا ما یکی از آخرین تیم هایی هستیم که بسته و یارگیری شد اما به لطف خدا و با زحمات کادر فنی امیدواریم بازیکنان در بازی با گل گهر سیرجان شایستگی های تیم را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرمربی تیم اُکسین البرز با تاکید بر اینکه بودجه و سرمایه تیم ما نسبت به سال قبل یک سوم شده است اما توانستیم تیم خوبی شکل دهیم افزود: تمرین خود را دیر آغاز کردیم اما روز گذشته بازیکن های ما در گلزار شهدا هم قسم شدند بجنگند تا صعود تیم به لیگ برتر را در پایان سال داسته باشیم و امیدواریم مردم با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کنند.

علی لطیفی افزود: تیم اکسین البرز سال نخست تشکیل خود ناباورانه قهرمان شد و به لیگ دسته یک صعود کرد و امروز برای حضور در این عرصه بازیکن ها جذب شدند اما به لحاظ آماده سازی با توجه به اینکه باهوش و غیرتی هستند نقیصه را جبران خواهند کرد و از روز اول برای برد می رویم و قول می دهم فارغ از هر نتیجه ای انشالله قهرمان خواهیم شد و به لیگ برتر صعود می کنیم.

وی اظهار داشت: برای جمع بندی تیم از ۱۲۰۰ بازیکن در ۱۲ روز تست گرفتیم و چند بازیکن در تیم امید انتخاب کردیم و سیاست باشگاه تمرکز روی جوانان استان است و با توجه به تاکید هیات مدیره هم چنان به دنبال استفاده از بازیکن های بومی بوده و در بزرگسال ۶ بازیکن و در تیم پایه ۹۵ درصد بازیکن ها از البرز هستند.

لطیفی با تاکید بر اینکه جوانگرایی رئوس کار ماست تصریح کرد: با دو دروازه بان لیگ برتر فلاح زاده سایپا و میلاد فراهانی از نفت صحبت کردیم اما توان مالی نداشتیم چرا که امسال به لحاظ بودجه تیم ۱۴ دسته لیگ اما مدیریتی و فنی یکی از تیم های اول هستیم و در ۱۵ روز بسیار کم بهترین ها به لحاظ اخلاقی و فنی انتخاب شدند.

وی گفت: سیاست باشگاه قهرمانی تیم اکسین البرز در لیگ دست یک است و از ۲۱ بازیکن ما ۱۶ بازیکن سابقه بازی در لیگ برتر و تیم های پایه را داشته اند و امسال ۵ بازیکن از البرز به کشور معرفی خواهند شد.

در ادامه حسن وند عضو هیات مدیره گفت: متاسفانه تیم های ریشه دار استان مثل شاهین، رزکان و .. حمایت مالی نشدند و رفتن اغلب آنها از البرز ناشی از کم لطفی مسئولین است چرا که سایپا ۱۰ سال در البرز بود اما تماشاگر نداشت لذا تشکیل کانون هواداران می تواند باعث جذب تماشاگر شود.

همچنین حمید کریمی اذعان داشت: متاسفانه مسئولین و شورای شهر هیچ وقت حمایت نکردند و درد است برای البرز که شخصی مثل آقای طاهری پور یا تیم والیبال به لیگ دسته یک می آید و مبلغ درحواستی را به تیم نمی دهند و قم آن تیم را می برد! چطور انتظار داریم هزینه ورزش کنند! مسئولین ما در شهر کرج هیچ کاری برای ورزش نکردند و شورا و شهرداری برای صحبت ورزشکاران زمانی ارائه نمی دهند.

وی گفت: جوان های ما امروز در جامعه به مسائلی روی آورده اند که درد است لذا باید از شخصی که در حوزه ورزش فعالیت می کند حمایت شود چرا که برخی تیم ها در کرج بازیکن هایی دارند که حتی توانایی خرید لباس و‌ کفش ندارند! و ماده ۱۷ باید به داد جوانان در ورزش برسد.

کریمی ادامه داد: تاسف می خوریم که در شهر کرج با این ورزشکاران هنگام تیم داری اسیب وجود دارد لذا مسئولین ما به خودشان بیایند چرا که ورزش یعنی ارزش و متاسفانه جوانان سر از قلیان سرا در می اورند مقصر این مهم مسئولین هستند و وظیفه همه کمک کردن به ورزش است و ما بدون هزار تومان پول به جوانان خدمت می کنیم.

در خاتمه هادی شکوری کاپیتان تیم اکسین البرز با اشاره به اینکه در این برهه اقتصادی هر کسی دل سرمایه گذاری در ورزش ندارد گفت: هیات مدیره با جان و دل در البرز خدمت می کنند اصحاب رسانه جزیی از ورزش هستند و لازم است حمایت کنند اما متاسفانه برخی سال های قبل روبروی فوتبالیست ها بودند و امیدواریم اکسین به لیگ برتر برود.

شایان ذکر است به گفته علی لطیفی سرمربی باشگاه اکسین البرز این تیم تنها تیم ایران است که بازیکنان آن قرارداد خود را سفید امضا کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار امروز در حاشیه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار ما حمایت از بخش خصوصی را در مسیر تحقق شعار سال دانست و گفت: نگاه جدید استان حمایت و توجه بیش از پیش به بخش خصوصی با هدف برطرف شدن موانع تولید و رسیدن به هدف شعار سال جهش تولید است.

وی افزود: دولت آمادگی کامل دارد با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی این بخش در صورت وجود اشکالاتی در تصمیمات گرفته شده آنها را رفع نماید.

آقامیری مهم‌ترین عامل افزایش سرمایه‌گذاری را ثبات اقتصادی بیان کرد و بر لزوم توسعه فرهنگ مالیاتی به عنوان چتر حمایتی از اقتصاد تاکید کرد.

نحوه اجرای معافیت مالیاتی مربوط به ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌ها که مورد اختلاف نظر بین سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان امور مالیاتی بود و تبیین تعرفه و عوارض در صادرات برخی کالا‌های واسطه‌ای، از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا