Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه ۴ کنکور تجربی گفت: به اعتقاد من اولین مرحله برای موفقیت، استفاده از کلاس‌های درس در مدرسه است. در خارج از مدرسه صرفاً برای کارهای جانبی مانند شرکت در آزمون‌های مختلف شرکت داشتم و برای آموزش و یادگیری از کلاس‌های متفرقه استفاده نکرده‌ام.

ارسلان یزدچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز با اشاره به پیش‌بینی کسب رتبه تک‌رقمی در کنکور امسال اظهار کرد: قبل از اعلام نتایج کنکور پیش‌بینی می‌کردم که جزو نفرات برتر کنکور باشم و رتبه‌ای که پیش‌بینی می‌کردم نزدیک به همین رتبه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من از سال دوم دبیرستان روی موفقیت در کنکور تمرکز کرده بودم اما از برنامه‌ریزی یا مشاور خاصی برای مطالعه و موفقیت استفاده نکرده‌ام. بیشتر تلاش کردم دروس و آموزش‌ها را به‌صورت کامل مطالعه کنم. فکر می‌کنم اگر به‌صورت مداوم و تدریجی برای کنکور آماده شویم، در پایان نتیجه مناسبی خواهیم گرفت.

یزدچی در مورد زمان و برنامه خود برای مطالعه دروس مربوط به کنکور نیز گفت: معمولاً به این مسئله توجهی نداشتم اما فکر می‌کنم در روزهایی که در مدرسه کلاس داشتیم، روزانه 7-8 ساعت مطالعه داشتم. در روزهای تعطیل نیز 13-14 ساعت برای مطالعه و آمادگی کنکور وقت می‌گذاشتم.

وی در ادامه افزود: به اعتقاد من اولین مرحله برای موفقیت، استفاده از کلاس‌های درس در مدرسه است. در خارج از مدرسه صرفاً برای کارهای جانبی مانند شرکت در آزمون‌های مختلف شرکت داشتم و برای آموزش و یادگیری از کلاس‌های متفرقه استفاده نکرده‌ام.

رتبه 4 کنکور علوم تجربی با اشاره به لزوم تمرکز یادگیری دروس در کلاس‌های مدرسه گفت: پیشنهاد من به دانش‌آموزانی که در سال‌های آتی در کنکور شرکت خواهند کرد این است که زیاد خودشان را درگیر مؤسسات و آموزشگاه‌های مختلف نکنند، به‌خصوص که امروزه این کار حالت بازاری به خود گرفته است. ضمن اینکه نباید کلاس‌های مدرسه را از دست داد چرا که اصل آموزش مربوط به مدرسه است. پیشنهاد دیگر من نیز این است که در آزمون‌های منظم شبیه به کنکور شرکت کنند.

وی در مورد استفاده از فضای مجازی نیز خاطرنشان کرد: فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارم و صرفاً برای استفاده از کانال‌های کنکوری و ارتباط با دبیران در شبکه مجازی حضور دارم. فکر می‌کنم نباید زیاد در فضای مجازی حضور داشت و زمان را هدر داد اما استفاده از کانال‌های مفید نیز ضرری ندارد. هر کسی باید از خودش شناخت داشته و زمان مناسب برای حضور در شبکه‌های اجتماعی را مدیریت کند تا بهترین بهره را از این فضا ببرد.

یزدچی در مورد رشته و دانشگاه موردعلاقه خود نیز گفت: احتمالاً رشته پزشکی و دانشگاه تهران را برای ادامه تحصیل انتخاب خواهم کرد.

وی با اشاره به نقش خانواده در کسب رتبه 4 کنکور تجربی تصریح کرد: حمایت‌های روحی، مادی، معنوی و مهیاکردن شرایط لازم برای مطالعه از سوی خانواده تأثیر زیادی در کسب این موفقیت داشت.

یزدچی در مورد عوامل موفقیت در کنکور نیز گفت: فکر می‌کنم مدرسه و خانواده به همراه تلاش خودم مهم‌ترین نقش را در کسب این رتبه ‌ایفا کردند. باید به‌صورت مستمر و مداوم برای کنکور آماده شد و اگر کسی بخواهد یک سال برای کنکور وقت بگذارد شاید نتیجه خوبی نگیرد. باید از کلاس دهم شروع کرد و دروس مربوطه را به‌صورت کامل مطالعه کرد تا در ماه‌ها و روزهای آخر فشار زیادی به دانش‌آموز وارد نشود.

وی در پایان گفت: از پدر و مادر، تمام دبیران مدرسه و موسسه‌هایی که آزمون‌های مربوط به کنکور را برگزار کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

R7887/P4001/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۶ مدرسه در هرمزگان در قالب مسوولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی

هرمزگان-جام جم انلاین-رییس اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و ادای دین به مردم در مواقع ضروری، راهبرد همیشگی و تعطیلی ناپذیر اتاق بازرگانی هرمزگان است که در این راستا امسال نیز برای ساخت ۶ مدرسه دیگر قرارداد بسته‌ایم. 

محمدرضا صفا روز یکشنبه در نشست خبری سالانه رییس و اعضای هیات مدیره با رسانه ها، افزود: رویکرد ما در عمل به مسوولیت های اجتماعی در قالب های مختلف از حوزه بهداشت و درمان تا مدرسه سازی عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته برای ساخت ۱۴ مدرسه در هرمزگان قرارداد بستیم که همه آنها ساخته شد و امسال نیز علاوه بر انعقاد قرارداد ساخت ۶ مدرسه دیگر، ساخت ۹ مدرسه دیگر را نیز متعهد شده ایم.

صفا یادآور شد: اتاق بازرگانی هرمزگان با تنوع و حجم ریالی مشارکتهای خود هم اکنون رتبه اول عمل به مسئولیت های اجتماعی اتاق های بازرگانی کشور را دارد.

صفا ادامه داد:اتاق بازرگانی هرمزگان در حوزه های اصلی نیز در انجام وظایف خود موفق عمل کرده و جایگاه خود را از رتبه ۳۴ کشور طی سالهای گذشته به رتبه ششم ارتقا داده است.

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره روند کمی و کیفی صدور کارت های بازرگانی، خاطرنشان کرد:تعداد کارت های بازرگانی صادر شده از ۵۴۸ فقره در آغاز فعالیت دوره جدید هیات مدیره به یک هزار و ۷۶۵ فقره افزایش یافته که ۷۰۵ کارت جدید برای جوانان صادر شده و سهم زنان نیز ۵۵۰ کارت بازرگانی بود و روند صدور کارت های بازرگانی همچنان بدون هیچ مشکلی ادامه دارد.

صفا در بخش دیگری از سخنان خود خواستار استفاده بیشتر برخی بخش های دولتی از بسترهای فراهم شده توسط اتاق بازرگانی شد.

وی توضیح داد: به عنوان مثال سال گذشته اتاق بازرگانی همایش تخصصی میوه های گرمسیری را با دعوت از کارشناسانی از کشورهای مختلف برگزار کرد اما حضور و استقبال متولی استانی این بخش در حد انتظار نبود.

دبیرکل اتاق بازرگانی هرمزگان نیز در این نشست، آموزش، برگزاری همایش های تخصصی، بسترسازی برای توسعه روابط اقتصادی خارجی و گسترش تعامل با بخش های مختلف دولت و حاکمیت را از رویکردهای اصلی اتاق بازرگانی اعلام کرد.

به گفته پیام رضایی در هر یک از این محورها اقدامات شاخصی انجام شده و نتایج خوبی نیز به دست آمده است که کسب رتبه ممتاز در آموزش و اعزام هیات های تجاری و بازرگانی به کشورهای مختلف و برگزاری چندین نشست تخصصی بخشی از دستاوردهای سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • ساخت۶ مدرسه در هرمزگان در قالب مسوولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی