Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ در این مراسم که همزمان با تولد سیامک انصاری (بازیگر نقش اصلی)، علی اوجی و علی لک پوریان نیز حضور داشتند.




در ابتدای این مراسم علی اوجی ضمن تشکر از مردم و مخاطبان که برای دیدن فیلم حضور داشتند، تولد سیامک انصاری را تبریک گفت واز بهاره کیان افشار خواست تا در مورد فیلم صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهاره کیان افشار در تمجید از فیلم و سیامک انصاری گفت: آقای انصاری می‌گوید فیلم‌هایی که بازی می‌کند را نمی‌بیند اما من می‌گویم حیف است که بازی‌های خوب خودشان را را نبینند.

وی افزود: حس خوبی نسبت به فیلم‌های مهران مدیری دارم زیرا او خیلی جلو‌تر از زمان خودش را می‌بیند و شاید ۱۰سال آینده بگویند که حرف دوران ما را می‌زند. قطعا همه ما حس خوبی به این فیلم داریم و از این بابت خوشحالیم که هنرمندی توانا مثل مهران مدیری متعلق به ایران است.

در ادامه علی لک پوریان نیز گفت: من ۲۰ سال است که با سیامک انصاری دوست و همکار هستم. ضمن تبریک زادروز تولدش امیدوارم اتفاقات خوبی برای او با فیلم «ساعت ۵ عصر» بیفتد.

در پایان سیامک انصاری با تشکر از مخاطبان و دوستانی که به یاد او بودند و زادروز تولدش را جشن گرفتند، گفت: خیلی خوشحالم از اینکه آمدید تا باهم فیلم «ساعت ۵ عصر» را ببینیم و امیدوارم از دیدن فیلم لذت ببرید. جای مهران مدیری در این برنامه خالی است.

وی ادامه داد: بعد از ۲۳ سال کار خوشحالم که مردم هنوز هم بازی‌های مرا دوست دارند. پدرم همیشه می‌گفت «ارزش هر انسان به میزان مسئولیتی است که قبول می‌کند» خدا شاهد است که در این سال‌ها هر نقشی به من پیشنهاد شد سعی کردم با تمام توانم آن را ایفا کنم.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد. شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم را به شرح زیر ثبت کرد:

فیلم سینمایی «تاوان» به کارگردانی رامین سهراب زاده و تهیه کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز

فیلم سینمایی «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ

فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت

همچنین مقرر شد اکران فیلم های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر 6091224 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • (ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد