Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،رضا خادم کیمیایی با بیان اینکه اجرای موفقیت آمیز این پروژه همزمان با توقف سالانۀ این واحد در تیرماه سال جاری انجام شد، افزود: اجرای این پروژه ظرفیت این فن مکنده را از 234 هزار مترمکعب بر ساعت به 285 هزار مترمکعب بر ساعت افزایش داد.

وی پایین بودن ظرفیت مکش این فن و محدودیت های ناشی از آن در تولید را عامل اصلی اجرای این پروژه عنوان کرد و گفت : این مشکل با ارتقای ظرفیت موتور و فن مربوطه برطرف و به بهبود فرایند و افزایش تولید آهن اسفنجی منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیمیایی افزود:با بهره گیری از دانش فنی و تلاش کارکنان، کاهش زمان و هزینه در انجام این پروژه محقق شد.

رئیس مرکز اجرای پروژه های تعمیراتی و اصلاحی تعمیرات مرکزی فولاد مبارکه نیز با بیان اینکه عملیات اجرا، نظارت و تهیۀ متریال مصرفی موردنیاز پس از برگزاری جلسه های متعدد کارشناسی با بهره بردار، به تعمیرات مرکزی محول شد افزود:اقداماتی از قبیل دمونتاژ موتور و فن، اصلاح فونداسیون، بالانسینگ فن، اصلاح سامانه خنک کاری، عایق کاری مجموعۀ فن و راه اندازی مجدد به منظور افزایش ظرفیت این فن مکنده انجام شد.

قاسم خوشدل‌پور گفت : فعالیت های اجرایی این پروژه همزمان با توقف سالیانه مدول A و با رعایت کامل اصول فنی، ایمنی و مسائل زیست محیطی مطابق با زمانبندی و با موفقیت انجام شد.

بهروز خسروی تکنسین ناظر اجرای پروژه های تعمیراتی و اصلاحی فولاد مبارکه نیز در ادامه با اشاره به اجرای این پروژه اظهار کرد: به منظور کاهش دما و صوت تجهیزات دوار در عایق کاری بدنۀ کیسینگ فن، از دو لایه پشم و سنگ ضدصوت و نیز یک لایه لاینرسربی و ورق گالوانیزه استفاده شد.

فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دولت برای به سرانجام رساندن پروژه‌های راکد و کلان نظیر مینی پالایشگاه دهدشت پای کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت، اظهار کرد: اتفاقات بزرگی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است و کشور در مسیر پیشرفت است.

وی افزود: شاید روزگاری از کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان منطقه محروم یاد می‌شد اما امروز باید با افتخار بگوییم که کارهای بزرگی در حوزه‌های اشتغال، کشاورزی، صنعتی، عمرانی و سایر حوزه‌ها در این استان انجام و یا در حال انجام است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور روند کار پتروشیمی دهدشت و پروژه‌های عمرانی، آب و راه را مطلوب دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از هر جهت دارای ظرفیت است؛ در برهه‌هایی نسبت به به‌کارگیری این ظرفیت‌ها شاید نارسایی وجود داشت، اما عزم دولت سیزدهم باعث شد تمام این ظرفیت‌ها و ذخایر و منابع خدادادی رو به نفع مردم استفاده کنیم و کارهای بزرگی که سال‌ها معطل شده را بتوانیم مدیریت کنیم.

منصوری خاطرنشان کرد: پروژه پتروشیمی گچساران سال‌ها معطل مانده بود که رئیس جمهور دستور داده و نزدیک به ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع در طول یک سال اختصاص پیدا کرد تا پروژه تکمیل شود و همین کار باید در پتروشیمی دهدشت تکرار شود.

وی به احداث مینی پالایشگاه دهدشت اشاره کرد و گفت: مجوزات اصلی از جمله مجوز وزارت نفت مجوز محیط‌زیست واگذاری زمین و سایر حوزه ها انجام شده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه پروژه باید به بهترین شکل پیش رود، گفت: کشور وقت آزمون و خطا ندارد، اینکه بعد از دو سال ببینیم به هر دلیلی کار پیش نرفته اجحاف در حق مردم است؛ فرآیند عملیاتی این پروژه هرچه سریع‌تر آغاز شود تا مردم به عینه مشاهده کنند و متوجه حجم کار و تجهیز و فعالیت کارگاه شوند.

منصوری با بیان اینکه ما به استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق خاطر ویژه‌ای داریم، تصریح کرد: تمام ظرفیت دولت را به خدمت این کار و این استان می‌آوریم تا بتوانیم گوشه‌ای از نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

کد خبر 749173

دیگر خبرها

  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر