Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، تیم ملی تکواندوی ایران با ترکیب سه ملی پوش در مسابقات گرند پریکس مسکو حضور پیدا کرد که در پایان این مسابقات دو نفر از ملی پوشان کشورمان از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و نفر سوم نیز با شکست سنگین مقابل نماینده کره جنوبی به مدال برنز دست یافت.
مرتضی کریمی در گفت‌وگویی،‌ درمورد نتایج تیم ملی تکواندو در مسابقات گرندپریکس مسکو، گفت: متاسفانه نتایج از قبل مشخص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکواندوی ایران بعد از المپیک ریو به بعد نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده است و هرچه پیشکسوتان و قهرمان المپیک و جهان این رشته در مدیریت فدراسیون انتقاد می‌کنند گویا مسئولان وزارت ورزش و جوانان بیشتر روی این موضوع سرپوش می‌گذارند و شکست‌ها و ناکامی‌های تکواندو را نادیده می‌گیرند.
وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: تیم ملی تکواندو با نتیجه بسیار ضعیفی که در مسابقات جهانی کره جنوبی کسب کرد در جایگاه دهم رده‌بندی قرار گرفت، اما آقایان آمدند و در بوق و کرنا اعلام کردند سوم شدیم و واقعیت‌ها را به مردم و جامعه ورزش اعلام نکردند. متاسفانه وزارت ورزش و جوانان هم در اوج بی‌اطلاعی آمد و نتایج تکواندو را حمایت کرد. این حمایت‌های غلط باعث شد که تکواندو ناکامی‌هایش دیده نشود و حالا شاهدیم با 3 نفر در مسابقات مسکو حضور پیدا می‌کنیم و ملی‌پوشان ما با بدترین اختلاف امتیاز مقابل حریفان خود شکست می‌خورند. اگر روال حمایت وزارت ورزش به همین شکل باشد قطعاً تکواندو در بازی‌های آسیایی که برای کشورمان بسیار حائز اهمیت است نتایج ضعیف و بدتری را کسب خواهد کرد.
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: عدم اتحاد در بین خانواده تکواندو، نشنیدن صحبت‌های منتقدان، عدم برنامه‌ریزی دقیق، خودمختاری در فدراسیون و ... باعث سقوط تکواندو شده است و این روند قطعا ادامه خواهد داشت. متاسفانه وقتی مسئولان فدراسیون تکواندو و وزیر ورزش و جوانان به انتقاد بزرگان و قهرمان المپیک در این رشته اهمیت‌ها نمی‌شوند باعث ناامیدی این رشته می‌‌شود. بهنام اسبقی و مهدی خدابخشی سرمایه‌های تکواندو هستند اما به خاطر کج‌اندیشی و نداشتن بزرگتر در تکواندو کنار گذاشت می‌شوند. آنها قهرمانانی هستند که هنوز فرصت مدال‌آوری دارند اما به خاطر مسائل شخصی کنار گذاشته می‌شوند.
وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: ما در سبک وزن در المپیک خیلی حرفی برای گفتن نداریم اما اسبقی و خدابخشی در سنگین‌وزن و میان‌وزن فعالیت می‌کنند و همیشه در المپیک ما حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم. متاسفم از اینکه این دو نفر را به خاطر مسائل شخصی کنار گذاشتند و اجازه حضور در این رویدادها را به آنها ندادند. اگر یک بزرگتر در رأس تیم‌های ملی و فدراسیون بود با کدخدامنشی این مسائل را حل می‌کرد و این دو تکواندوکار هم در مسابقات شرکت می‌کردند. متاسفانه با شرایط بدی که تکواندوی ایران دارد ما از این رشته ناامید شده‌ایم و برای مسابقات جام ریاست جمهوری دیگر نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که چه اتفاقی برای تکواندو قرار است رخ دهد. هر چند که سطح مسابقات این رقابت‌ها پایین است اما ما نگران هستیم که در این مسابقات سطح پایین هم ما نتوانیم نتیجه بگیریم.
کریمی در پایان صحبت‌های خود، گفت: متاسفانه مسئولان وزارت ورزش و جوانان به جای اینکه منطق پیشکسوتان و قهرمانان المپیک و جهان را قبول کنند روی مدیریت ضعیف و ناکامی‌های سریالی تکواندو سرپوش می‌گذارند و ضعف‌های این رشته را به خاطر رابطه دوستی و پشت پرده‌ها نادیده می‌گیرند و در پایان هم ضربه نهایی را رشته مدال‌آور المپیکی مثل تکواندو می‌خورد.
انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت

 

نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت