Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:23:19 GMT

جرائم خشن در شهرستان کنگان صددرصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۹۷۵۳۰

جرائم خشن در شهرستان کنگان صددرصد کاهش یافت

رئیس پلیس شهرستان کنگان گفت: وقوع جرائم خشن و امنیتی در مدت چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه ۱۰۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنگان، سرهنگ رهام رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کنگان با تاکید بر ارتقاء امنیت پایدار در این شهرستان اظهار داشت: با مشارکت همگانی مردم، امنیت و احساس امنیت در شهرستان کنگان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش مهم امنیت پایدار در توسعه و پیشرفت جامعه افزود: زمینه توسعه و پیشرفت در ابعاد گوناگون با ایجاد امنیت پایدار محقق می‌شود که طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در این راستا محقق می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان کنگان، این شهرستان را میزبان پروژه‌های پارس جنوبی دانست و افزود: شهرستان کنگان یکی از نقاط مهم صنعتی استان بوشهر است که در این راستای بخشی از فازهای پارس جنوبی در کنگان مستقر است.

سرهنگ رضایی از کاهش جرائم خشن در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: وقوع جرائم خشن و امنیتی در مدت چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه 100 درصد کاهش یافت.

وی از کاهش 27 درصدی سرقت در کنگان خبر داد و تصریح کرد: عملکرد پلیس شهرستان کنگان در 4 ماه نخست امسال در دستگیری مجرمان شاهد افزایش 24 درصدی بوده که پس از تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی تحویل مقامات قضایی شده است.

رئیس پلیس شهرستان کنگان با تاکید بر برخورد قاطع با مجرمان مواد مخدر افزود: برخورد با مجرمان مواد مخدر یکی از سیاست‌های پلیس کنگان است که در این راستا در برخورد و دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر شاهد افزایش 128درصدی در4 ماه نخست امسال بوده‌ایم.

سرهنگ رضایی از کاهش تصادفات فوتی در محورهای شهرستان کنگان خبر و گفت: با آگاه سازی، آموزش همگانی، همکاری مردم و اقدامات کنترلی صورت گرفته توسط ماموران راهور و پلیس راه خوشبختانه در بحث تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه شاهد کاهش 33درصدی بوده که آمار متوفیان 43درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

به گزارش تسنیم، وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

دیگر خبرها

  • آوای آرامبخش باران در شهرستان کنگان پیچید + فیلم
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد