Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رشت از ‌راه‌‌اندازی کارخانه چای سپیدرود رشت پس از ۱۵ سال تعطیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سیروس شفقی در جریان بازدید از چند پروژه روستایی و راه‌اندازی مجدد کارخانه چای سپیدرود رشت با اشاره به اینکه این کارخانه 15 سال به‌طور کامل متروکه و تعطیل بود اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با همکاری تعاون روستایی استان گیلان این کارخانه به‌طور مجدد راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رشت کارخانه چای سپیدرود را یکی از بزرگترین کارخانه‌های استان گیلان خواند و با بیان اینکه ظرفیت این کارخانه به‌طور روزانه 75 میلیون تن است تصریح کرد: با راه‌اندازی مجدد کارخانه مذکور، هم‌اکنون شاهد ورود روزانه 35 تن برگ سبز چای به این کارخانه هستیم.

شفقی با بیان اینکه این کارخانه هم‌اکنون چرخه تولید را با اشغالزایی مستقیم برای 50 نفر آغاز کرده است افزود: با همت والای مسئولان و مدیران این کارخانه و همکاری تعاون روستایی استان گیلان کارخانه چای سپیدرود پس از 15 سال به چرخه تولید بازگشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت جاده روستایی منتهی به این کارخانه را نامناسبدانست و بیان داشت: انجام آسفالت جاده روستایی کلش طالشان شهرستان رشت که به کارخانه بزرگ چای سپیدرود ختم می‌شود به‌طور ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرماندار رشت حمایت از صنعت چای در رشت را راهکاری مناسب در راستای تولید و اشتغال عنوان کرد و افزود: بازار تقاضای محصولات کشاورزی استان گیلان در کشورهای همسایه بیانگر آینده مطلوب حوزه کشاورزی استان گیلان است.

به گزارشتسنیم، فرماندار رشت ظهر امروز از چندین پروژه عمرانی روستاهای بخش مرکزیو پروژه لوله‌گذاری فاضلاب خانگی روستایی مبارک آباد شهرستان رشت نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ماجرای تعطیلی پنج شنبه یا شنبه چیست؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • نقض کردن قانون توسط فرماندار تگزاس + فیلم
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • نمایش کارخانه هیولا‌ها
  • (ویدیو) ماجرای تعطیلی پنج شنبه یا شنبه چیست؟
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند