Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس گفت: با همفکری و همدلی که خواهیم داشت، راه‌های مناسبی را برای پیشرفت و بهبود موقعیت پرسپولیس در ایران و آسیا پیش می‌گیریم.‏

به گزارش خبرگزای تسنیم، محمدرضا حاجی بیگی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اظهار ‏داشت: ‏امیدوارم بتوانم در هیئت‌مدیره جدید هم در زمینه مباحث اقتصادی و هم برنامه‌ریزی، همکاری و همراهی خوبی با ‏مجموعه ‏باشگاه پرسپولیس داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه پرسپولیس در دو سه سال اخیر موقعیت خوبی در ایران و آسیا داشته است، افزود: انشالله با همفکری و همدلی که با کمک دیگر اعضای هیئت‌مدیره و باشگاه پرسپولیس خواهیم داشت، راه‌های مناسبی را برای ‏پیشرفت و ‏بهبود موقعیت پرسپولیس در ایران و آسیا پیش می‌گیریم.‏

عضو جدید هیئت‌مدیره پرسپولیسدر پایان گفت: به‌زودی اولین جلسه هیئت‌مدیره جدید باشگاه برگزار می‌شود که پس از همفکری و هم‌اندیشی ‏اعضای هیئت‌مدیره، برنامه‌های باشگاه در بخش‌های مختلف اقتصادی و فنی اعلام خواهد شد.‏

به گزارش تسنیم ظهر امروز پایگاه خبری وزارت ورزش در حالی اسامی هیئت مدیره پرسپولیس را اعلام کرد که در بین آنها نام «محمد حاجی‌بیگی» دیده می‌شد اما در مصاحبه‌ای که چند ساعت بعد روی خروجی‌ سایت و کانال رسمی این وزارتخانه آمد، نام این فرد «محمدرضا حاجی‌بیگی» عنوان شده است. سایت وزارت ورزش در حالی اسامی هیئت مدیره پرسپولیس را اعلام کرد که رزومه دو فرد جدید (حاجی‌بیگی و روغنی گلپایگانی) را اعلام نکرده بود و به همین دلیل باید با جستجو در اینترنت به سوابق این افراد پی برده می‌شد. در جستجوی اینترنتی، هم نام «محمد حاجی‌بیگی» وجود داشت و هم نام «محمدرضا حاجی‌بیگی». در سوابق «محمد حاجی‌بیگی» حضور به عنوان مدیر روابط عمومی بانک مرکزی و در سوابق «محمدرضا حاجی‌بیگی» مدیریت شورای سازمان پایانه‌های مسافربری و پارک سوارهای شهرداری تهران دیده می‌شد. اطلاع‌رسانی درست درباره اسامی افرادی که به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب می‌شوند جزو اصول اولیه اطلاع‌رسانی است تا رسانه‌ها و مردم دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

R1443/P1015135/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند