Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:20:40 GMT

بانوان کونگ‌فو کار البرزی دو مدال طلا کسب کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۹۸۱۵۳

بانوان کونگ‌فو کار البرزی دو مدال طلا کسب کردند

کرج - نائب رئیس هیئت کونگ‌فو استان البرز گفت: بانوان کونگ‌فو کار البرزی در مسابقات نونهالان و نوجوانان کشور دو مدال طلا کسب کردند.

نجمه یاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کسب مقام دوم تیمی بانوان هیئت کونگ‌فو استان البرز اظهار کرد: این مسابقات که در استان فارس برگزار شد، بانوان کونگ‌فو کار استان در رده سنی نوجوانان و نونهالان موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس هیئت کونگ‌فو استان البرز افزود: زهرا و مریم سانی خانی در رده نوجوانان دو مدال طلا، معصومه ازبک در رده نونهالان مدال نقره و مریم نعیمی در رده نوجوانان مدال برنز این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بانوان هیئت کونگ‌فو استان البرز در رده سنی نونهالان و نوجوانان، مقام دوم تیمی نوجوان را نیز از آن خود کردند.

به گزارش مهر، در مسابقات نونهالان و نوجوانان کشور که ۱۱ تا ۱۳ مردادماه سال جاری برگزار شد، ۲۵ گروه از ۲۳ استان کشور و درمجموع ۲۲۰ شرکت‌کننده حضور داشتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.


در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.
تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.
در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور دارند.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • دیوید تیلور عددی نبود!