Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در دیدار «نبیه بری» رییس مجلس لبنان، پیروزی‌های مردم لبنان در برابر اشغالگران صهیونیستی و تروریست‌های متجاوز را موجب عظمت این کشور و خوشحالی و افتخار ملت ایران برشمرد و خاطر نشان کرد: اینکه امروز در لبنان صدای مقاومت در برابر متجاوزین شنیده می‌شود و این کشور به جایگاهی رسیده که حتی برای ایجاد ثبات و امنیت به کشورهای همسایه خود نیز کمک می‌کند، نشان از قدرت و عظمت لبنان و مردم آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی اظهار داشت: مردم لبنان روزگاری در برابر هجوم صهیونیست‌ها به جنوب این کشور به خوبی ایستادند و مانع از این اقدام تجاوزکارانه شدند و امروز نیز در شمال لبنان با مقاومت وایستادگی در برابر تروریست‌ها ،خطر آنها را دفع کردند.

رییس‌ جمهور موفقیت‌های حز‌ب‌الله، ارتش و نیروهای مردم لبنان در برابر متجاوزین را مایه خوشحالی ملت ایران و موجب افتخار و غرور همه مسلمانان و ملت‌های دوست این کشور عنوان کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از برقراری ثبات داخلی در لبنان و برنامه‌ریزی‌های خوب برای اداره این کشور از سوی مسئولان، بر ضرورت توسعه روزافزون مناسبات دو ملت و دو کشور و تقویت برادری‌ها و روابط دوستانه تأکید کرد.

رییس‌ جمهور اتحاد شیعیان، اهل سنت و مسیحیان در لبنان را الگوی خوبی برای تقویت وحدت و انسجام در جوامع متکثر برشمرد و اظهار داشت: امروز مردم لبنان به حزب‌الله و ارتش این کشور به عنوان قدرتی امنیت آفرین می‌نگرند و تفکر مقاومت بیش از هر زمان دیگری نزد آنان محبوبیت دارد، چرا که مردم، دو خطر بزرگ صهیونیسم و تروریسم را احساس کرده و برای آرامش و امنیت خود و کشورشان راهی جز مقاومت نمی‌بینند.

روحانی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت، ملت و مقاومت لبنان بوده و در آینده نیز این مسیر را ادامه خواهد داد.

رییس‌ جمهور همچنین افزود: ایستادگی و وحدت مردم فلسطین در برابر اهانت اخیر سربازان متجاوز صهیونیستی نسبت به مسجد الاقصی و قدس شریف نشان از موفقیت مقاومت و اتحاد در برابر متجاوزان است.

وی اظهار امیدواری کرد مناسبات و همکاری های ایران و لبنان در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و تقویت خط مقاومت ، روز به روز گسترش یابد.

نبیه بری رییس مجلس لبنان نیز در این دیدار با تقدیر از میهمان‌نوازی دولت و ملت ایران، مراسم تحلیف رییس جمهور را جشن دمکراسی در جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: حضور بی‌نظیر و پرشور مردم در انتخابات، قدرت ایران را به همه جهان بویژه آمریکا و کشورهایی که سعی دارند به این کشور آسیب بزنند، نشان داد.

رییس مجلس لبنان با بیان اینکه ایران امروز کشوری قدرتمند و با عظمت در منطقه است، افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تنها نخواهد ماند و همانگونه که دکتر روحانی در سخنرانی مراسم تحلیف اعلام کرد، ایران کشوری نیست که در محاصره قرار گیرد.

وی پیروزی‌های خط مقاومت لبنان و فلسطین در برابر متجاوزان را ثمره ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ما همواره در کنار خط مقاومت که امام خمینی(ره) آن را ترسیم کرده و مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران است، خواهیم بود.

رییس مجلس لبنان، حمایت ایران از خط مقاومت را پایه و اساس پیروزی‌ها و موفقیت‌های آن دانست و افزود: اگر حمایت‌های ایران نبود، امروز مقاومت به آنچه دست یافته، نمی‌رسید.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2945744398550134642 برچسب‌ها : حسن روحانی جام جم آنلاین لبنان ایران در کنار مقاومت لبنان/ صهیونیسم و تروریسم دو خطر بزرگ در منطقه لینک کوتاه : اخبار مرتبط حاشیه های مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم+عکس شنبه 14 مرداد 1396 17:14

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها قاتل مارها به خاک سیاه نشست + عکس دومین قتل عام خانوادگی امروز در شیراز سبزی که شما را مبتلا به آلزایمر می‌کند! جاسازی عجیب مواد مخدر در فرودگاه +عکس فیلم سیاه، راز شکایت دروغین را فاش کرد فکر نمی‌کردم کسی بنیتا را پیدا نکند! دختر رئیس جمهور در کنار دختر طلایی ایران +عکس لذت کباب خوردن وسط رودخانه عذرخواهی نماینده شیراز از گرفتن سلفی با موگرینی تیراندازی در کهریزک / سرباز خشمگین هم خدمتی هایش را به رگبار بست لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها سنگ تمام قرارگاه ثارالله و نیروی انتظامی در تامین امنیت مراسم تحلیف پرواز 13 ساله شاعر گمشده مرگ دلخراش دانش آموز زیر چرخهای سرویس مدرسه نورافشانی برج ایفل برای خوشامدگویی به ستاره برزیل 2 کشته و زخمی بر اثر انفجار در معدن زغال‌ سنگ دیزین تولد عنکبوت رباتیک بررسی جزییات طرح مقابله با آمریکا در مجلس چراغ های هشدار برای عابران موبایل بدست هر آنچه که تا به امروز درباره گلکسی نوت 8 می‌دانیم + عکس تبلت بی‌نام و نشان هواوی در سایت TENAA ظاهر شد آخرین مطالب همه سایت 18:26 ایران در کنار مقاومت لبنان/ صهیونیسم و تروریسم دو خطر بزرگ در منطقه 18:24 چک برگشتی، ۸۴۰۰ نفر را به زندان فرستاد 18:19 اطلاعیه پایگاه هوایی شهید لشکری در باره تیراندازی امروز 18:09 آهنگ پویا بیاتی با نام حیف 18:01 حمید بقایی با قرار کفالت آزاد شد 17:12 ادعای بارزانی در باره مخالفت ایران و ترکیه با همه ‌پرسی کردستان 17:11 سنگ تمام قرارگاه ثارالله و نیروی انتظامی در تامین امنیت مراسم تحلیف 17:00 پرواز 13 ساله شاعر گمشده 16:45 ای موگرینی ندیده ها 16:43 تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان قهرمان جهان شد فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت با موشک مقر فرماندهی لشگر۹۱ در پادگان «برانیت» را هدف قرار دادند.   طبق گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد با توپخانه پایگاه «زبدین» در مزارع شبعا  و پایگاه السماقه در کفرشوبا را هدف قرار داد.   از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

 

دیگر خبرها

  • ایران معادله صهیونیست‌ها را بهم زد
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند