Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@10:09:16 GMT

گزارشی از اعضای جدید هیات مدیره سرخ‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۹۸۶۴۲

گزارشی از اعضای جدید هیات مدیره سرخ‌ها

به گزارش وانانیوز، بعد از ماه‌ها انتظار در نهایت اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص و اعلام شدند و بر این اساس علی‌اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، ابوالفضل روغنی گلپایگانی‌، جعفر کاشانی، محمد حاجی‌بیگی به عنوان اعضای جدید این هیات مدیره انتخاب شده و قرار است فردا اولین جلسه رسمی خود را با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار کنند تا شرح وظایف همه اعضا مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام‌هایی مثل طاهری، گرشاسبی و کاشانی برای هواداران پرسپولیس و اهالی فوتبال نامی آشناست، اما حضور دو فرد جدید و گمنام باعث شده تا نگاه‌ها درخصوص این دو نفر کمی مبهم باشد و این در حالی است که حاجی بیگی و روغنی اصولا رزومه‌ای ورزشی ندارند و بیشتر از آنها به عنوان مدیران اقتصادی نام برده می‌شود.

از سوابق این دو نفر در ورزش و فوتبال اطلاعات خاصی در دست نیست اما با کمی جستجو می‌توان متوجه شد که حاجی‌بیگی در رشته تحصیلی علوم انتظامی فارغ‌التحصیل شده و سال‌ها به عنوان کارشناس علوم انتظامی، کارشناس حقوق قضایی و کارشناس ارشد مدیریت بحران مشغول به کار بوده است. او همچنین به مدت 28 سال در فرماندهی و مدیریت ستادی ناجا کار کرده و کوله‌باری از تجربه در این زمینه همراه خود دارد. این در حالی است که حاجی‌بیگی مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان آتش‌نشانی به مدت 5 سال بوده است.

حاجی‌بیگی در دانشگاه هم تدریس کرده و دروس مرتبط با علوم انتظامی و مدیریت بحران را انجام داده است، همچنین او 5 سال مشاوره حقوقی بوده و در انجمن‌های امداد و نجات هم کار کرده است. حالا قرار است حاجی‌بیگی در باشگاه پرسپولیس عهده‌دار سمت شود و باید دید فردا در جلسه با وزیر ورزش حاجی‌بیگی عهده‌دار چه مسئولیتی خواهد بود.

دیگر عضو جدید هیات مدیره ابوالفضل روغنی گلپایگانی است و طبق اطلاعات موجود او که یک فرد کاملا اقتصادی است در رشته مدیریت تحصیل کرده و مسئولیت‌های مختلفی از جمله مدیر کل در حوزه وزارت بازرگانی، مسئولیت‌ در شرکت‌های فروشگاه رفاه، مدیرعامل شرکت بسته‌بندی پارس، شرکت کمپرسورسازی، شرکت بلا، شرکت آزمایش، شرکت پارس الکتریک، شرکت ارج، شرکت کارتن پلاست و شرکت چوب و کاغذ مازندران از دیگر فعالیت‌های این مدیر اقتصادی است. او همچنین در اتاق بازرگانی ایران، ریاست سندیکای چوب و کاغذ کشور، عضویت دور ششم و هفتم اتاق بازرگانی و مسائل دیگر را در رزومه کاری خود داشته است. روغنی در زمینه بازرایابی و مدیریت هم در دانشگاه مشغول تدریس بوده و قطعا به عنوان مدیر اقتصادی در این باشگاه برنامه‌های ویژه‌ای در جهت کسب درآمد برای پرسپولیس خواهد داشت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری