Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، مسئول تربیت بدنی سپاه دشتی در جمع شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات گفت: نقش ورزش کردن به عنوان عاملی برای جلوگیری از افزایش وزن، ساخت عضلات، پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت و موارد دیگر، به اثبات رسیده است. اما امروزه پزشکان بر این باورند که ورزش کردن علاوه بر این مزایا، نقش مفیدی در سلامت پوست بدن افراد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش نکردن تاثیر زیادی روی ظاهر انسان‌ها دارد و باعث سرعت گرفتن روند پیر شدن در صورت انسان‌ها می‌شود.

محمد قایدی تصریح کرد: تنیس روی میز که توسط بسیاری از مردم بازی می شود در کنار فوتبال ، پر طرفدار ترین ورزش جهان به حساب می آید؟محبودبیت تنیس روی میز به خاطر ماهیت هیجان انگیز آن و خصوصیات حفظ سلامتی آن بروی بدن می باشد. این بازی به وسایل چندان گرانی نیاز ندارد ، هیچ گونه محدودیت سنی برای بازیکنان وجود ندارد، و می تواند اصول پایه این بازی را در عرض چند روز یاد گرفت ، با وجود پیدا کردن مهارت در انجام آن بایدمدتها تمرین نمود. .

به نفرات برتر این مسابقات از سوی تربیت بدنی لوح سپاس و جوایز ارزنده به رسم یاد بود اهداءشد وار نفرات برتر تقدیر و تشکربه عمل آمد.



منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اصغر عباسقلیزاده در مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج آذربایجان‌شرقی، گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی، گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی افزود: ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران، بسیار مهم بوده و این روحیه شکست‌ناپذیری مردم، ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش، ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی است، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری از آذربایجان که این خطه را سر ایران می‌دانند، امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا نیز در ادامه با تشریح فعالیت هیأت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا گفت: تعداد ۳۲ هیأت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور دارند و ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیأت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

سرهنگ پاسدار علی حیدرپناه افزود: کمیته ورزش و جوانان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

وی افزود: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 6093959

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است