Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:38:32 GMT

یادواره شهدای مدافع حرم «نصیر شهر»

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۹۹۶۶۹

یادواره شهدای مدافع حرم «نصیر شهر»

رباط کریم- لحظاتی پیش، مراسم یادواره شهدای مدافع حرم «نصیر شهر» آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، لحظاتی پیش، مراسم یادواره شهدای مدافع حرم «نصیر شهر» آغاز شد.

بر اساس این گزارش، قرار است، امیر سرتیپ احمدرضا پور دستان در این یادواره که در مسجد و حسینیه امیرالمومنین(ع) نصیرشهر آغاز شده است، سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر تکمیل می شود...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند

ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند.

احمد حقی در یادواره شهدای دانشجومعلم که در سالن همایش‌های پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان  برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجومعلم، گفت: هشت شهید دانشجومعلم به اسامی پرویز حسنوند، امیدعلی زیودار، سیدعلی‌رضا شفیعی نجفی، ایمان بابایی، جعفر دالوند، نظرعلی دریکوند، عبدالرضا جدیدالاسلامی و امیر فریدونی منتسب به پردیس علامه طباطبایی خرم‎آباد هستند.

وی با بیان اینکه نظیر این یادواره شهدای دانشجومعلم به‌مناسبت هفته معلم در پردیس آیت‌الله کمالوند، شهید میرشاکی، زینب‌کبری(س) نیز برگزار شده است، افزود: این یادواره‌ها مقدمه کنگره ملی شهدای دانشجومعلم استان لرستان است.

حقی با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی کنگره ملی شهدای دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان لرستان و اینکه برنامه‌های مختلفی در این راستا در دست اقدام است که از جمله آنها می‎توان به یادواره شهدای دانشجومعلم، گردآوری اسناد و مدارک شهدای دانشجومعلم در قالب دایرةالمعارف اشاره کرد، گفت: هدف ما این است که یاد و خاطره شهدای دانشجو معلم به صورت مستمر زنده نگه داشته شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان از شهدا به‌عنوان شمع محفل بشریت، ستارگان آسمان هدایت و الگوهای جاودان زندگی یاد کرد و ادامه داد: شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند که برای همیشه پیش چشم ما می‌توانند هدایتگر و راهنما باشند.

وی با بیان اینکه شهدا معلم هستند، اضافه کرد: شهدای دانشجومعلم برای ما معلم هستند آنها بین ما بودند، در این فضا نفس کشیدند و در دوران جوانی به‌واسطه کمال معرفتی که به حق، حقیقت، دین، اخلاق و ارزش‌های والای الهی پیدا کردند بزرگ‌ترین تصمیم زندگی یعنی مجاهدت در راه حق و ایستادگی تا پای جان برای اعتلای ارزش‌های الهی را اتخاذ کردند.

حقی با اشاره به روایتی از مقام معظم رهبری درباره شهید دانشجو علم‌الهدی و یاران شهیدش، افزود: شهدا به ما آموختند که در مسیر حق و حقیقت هرگز نباید کوتاه آمد حتی اگر در این مسیر تنهای تنها ماندیم، حتی اگر هیچ امیدی به موفقیت نداشته باشیم باز هم نباید در این مسیر کوتاه بیاییم.

وی با بیان اینکه شهدای دانشجومعلم برای ما معلم هستند، گفت: شهدا اسوه‌های همیشگی هستند و ما باید برای همیشه به‌عنوان الگو و اسوه از زندگی و شهادت آنها الگو و سرمشق بگیریم و راه آنها را ادامه دهیم.

این مراسم با تقدیر از خانواده شهدای دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان و اجرای سرود توسط گروه «نغمه‌های بهشتی»، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج دانشگاه فرهنگیان لرستان و حضور در کنار مرقد شهید گمنام دانشگاه فرهنگیان به پایان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد