Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده وزن 66 کيلوگرم تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان با برتري در فينال مقابل کشتي‌گير ارمنستاني به مدال طلاي مسابقات قهرماني جوانان جهان دست يافت.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به فنلاند، در ادامه مسابقات 4 وزن دوم رقابت‌هاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان جهان که از ساعت 10 صبح امروز به وقت محلي در شهر تامپره فنلاند آغاز شده است، امين کاوياني نژاد نماينده وزن 66 کيلوگرم کشورمان با برتري در ديدار فينال به مدال طلا دست يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 66 کيلوگرم که 27 نفر حضور دارند امين کاوياني نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتيجه 4 بر يک پلتوکانگاس از فنلاند را مغلوب کرد و راهي يک چهارم نهايي شد. وي در دور سوم نيز با نتيجه 10 بر 9 آمانتور اسماعيلوف از قرقيزستان را شکست داد و گام به نيمه نهايي گذاشت. کاوياني نژاد براي حضور در فينال به مصاف مياخدي ياخيائف از روسيه رفت که اين حريف را هم با نتيجه 3 بر 2 شکست داد و فيناليست شد.
نماينده کشورمان از ساعت 19:30 امروز در ديدار فينال براي کسب مدال طلا به مصاف مالخاز آمويان، نفر سوم جوانان اروپا از ارمنستان رفت و در رقابتي نفس‌گير با نتيجه 3 بر 3 مقابل اين حريف مساوي شد و در نهايت به دليل اينکه امتياز آخر را بدست آورده بود به عنوان قهرماني و مدال طلا رسيد.




تا دقايقي ديگر هم آرمان عليزاده عبدولي در فينال وزن 84 کيلوگرم براي کسب مدال طلا به مصاف آلکساندر کوماروف، قهرمان جوانان اروپا و نوجوانان جهان و اروپا از روسيه مي‌رود.
در وزن 120 کيلوگرم نيز امين ميرزازاده در ديدار رده‌بندي براي کسب مدال برنز به مصاف گئورگي گادژينوف، نايب قهرمان جوانان اروپا از روسيه مي‌رود.
در وزن 55 کيلوگرم محمدجواد رضايي در دور نخست با نتيجه 9 بر صفر سوبولِفسکي از اوکراين را شکست داد. وي در دور بعد نيز با نتيجه 9 بر صفر مقابل رينات بال تاشف از قزاقستان به پيروزي رسيد، اما در اين مرحله با نتيجه 10 بر يک مغلوب تيگران ميناسيان از ارمنستان شد که با توجه به شکست حريفش در نيمه نهايي، رضايي از گردونه رقابت ها کنار رفت. در اين وزن 22 نفر روي باسکول رفتند.
مسابقات رده بندي و فينال از ساعت 18 به وقت محلي و 19:30 به وقت ايران آغاز خواهد شد که نمايندگان کشورمان شانس کسب 2 مدال طلا و يک برنز را خواهند داشت.
به گزارش فارس، روز گذشته تيم ملي کشورمان در 4 وزن اول موفق به کسب 2 مدال طلا توسط پويا دادمرز و کرامت عبدولي در اوزان 50 و 60 کيلوگرم شده بود و با مدال طلاي کاوياني‌نژاد تعداد مدال‌هاي طلاي ايران به عدد 3 رسيد.
انتهاي پيام/آ

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های گروهی تنیس روی میز زیر ۱۹ ساله‌های کانتندر جوانان به میزبانی فیلیپین از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود.    بنیامین فرجی در نخستین بازی مرحله گروهی با مون از کره جنوبی روبرو خواهد شد و در دیگر مصاف با لی یانگ هان دیدار خواهد داشت.   امیرمهدی کشاورزی در بازی نخست به مصاف حامد اخیار از مالدیو و در دیگر دیدار به جدال با یو رایان از سنگاپور خواهد پرداخت.   محمدرضا نشاطی در بازی نخست به مصاف یوهی ساکایی حریف قدرتمند ژاپنی خواهد رفت و سپس با جب دیتاهان از فیلیپین به رقابت خواهد رفت.   رقابت‌های کانتندر جوانان در فیلیپین از ۱۰ اردیبهشت آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد. ایران با سه نماینده در رقابت‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حاضر می‌باشد.   هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان برعهده امیر بخشی می‌باشد. ­

دیگر خبرها

  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند