Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخباری فرد گفت: کوهنوردان شهرستان در دومین سالگرد همنورد فقید رضا سبحانی دو قله سبلان و توچال را فتح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛رئیس هیأت کوهنوردی آران و بیدگل در گفتگویی با اشاره به برنامه صعود کوهنوردان شهرستان به قله های مرتفع ایران اظهار کرد: همزمان با دومین سالگرد همنورد فقید رضا سبحانی گروهی از کوهنوردان آران و بیدگلی به قله های توچال و سبلان صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اخباری فرد با بیان این که این صعود توسط دو گروه از کوهنوردان انجام شد، افزود: گروه اول متشکل از یک تیم ۴۰ نفر از آقایان و بانوان کوهنورد با حرکت به سمت تهران و منطقه دربند به سوی منطقه آبشار دوقلو در پناهگاه شیرپلا ادامه مسیر دادند و به قله ۳ هزار و ۹۶۲متری توچال تهران صعود کردند.

وی در تشریح چگونگی فتح سومین قله بلند ایران توسط کوهنوردان شهرستان اضافه کرد: گروه دوم نیز متشکل از تیم ۲۰ نفره کوهنوردان بعد از حرکت به سمت اردبیل و از جبهه شمال شرقی صعود خود را آغاز نموده و پس از رسیدن به پناهگاه، مسیر خود را تا سنگ محراب و رسیدن به قله سبلان با ارتفاع ۴هزار و ۸۱۱متر ادامه دادند.

اخباری با اشاره به فعالیت های هیئت کوهنوردی شهرستان عنوان کرد: صعود منظم و برنامه ریزی شده به قله های مختلف کشور، صعود هفتگی و خانوادگی، برگزاری دوره تخصصی نقشه خوانی کوهستان و… از فعالیت های سالانه این هیات است.

سید رضا سبحانی، کوهنورد ۶۲ ساله‌ی آران و بیدگلی در مرداد ماه سال ۱۳۹۴درمسیر بازگشت از قله‌ی سبلان بر اثر عارضه‌ی قلبی جان باخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این مسابقات باحضور ۲۴ تیم که از دی ماه سال گذشته به رقابت پرداختندآغاز ودر ۱۲ اردیبهشت سال جاری اختتامیه آن درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این مسابقات بایادونام شهدای مدافع حرم برگزارودرپایان ازتیم هاونفرات برترتجلیل شد.

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم