Web Analytics Made Easy - Statcounter

با عنایت به ابلاغ بودجه جهادی بانک قوامین در سال 96 کمیته ای تحت عنوان (کمیته بودجه تحولی) در مدیریت شعب غرب تهران ، با حضور مدیر کل شعب غرب تهران ، جانشین مدیر کل ، مدير حراست و مدیران واحدهاي ستادي اين مديريت به همراه تعدادي از روساي شعب و متصدیان آنالیز عملکرد شعبه مربوطه تشکیل گردید .
به گزارش صدای ایران با عنایت به ابلاغ بودجه جهادی بانک قوامین در سال 96 کمیته ای تحت عنوان (کمیته بودجه تحولی) در مدیریت شعب غرب تهران ، با حضور مدیر کل شعب غرب تهران ، جانشین مدیر کل ، مدير حراست و مدیران واحدهاي ستادي اين مديريت به همراه تعدادي از روساي شعب و متصدیان آنالیز عملکرد شعبه مربوطه تشکیل گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب غرب تهران ، در ابتدا علي درزي نيا مدير كل شعب غرب تهران ضمن خير مقدم و تبريك دهه كرامت به همكاران و خانواده آنان همچنين به ضرورت و اهميت موضوع تحقق بودجه تحولي اشاره نمود و در ادامه این جلسات هر يك از مسئولين شعب گزارشی کلی در مورد درجه شعبه ، تعداد کارکنان ، منابع ارزان و منابع گران ، اهداف منابع ارزان و گران ، مصارف ، مطالبات معوق و تعداد پرونده معوق ، انحراف از اهداف گران و ارزان ، سرانه منابع به تعداد شعب و تعداد کارکنان و غیره ارائه کردند، سپس نقاط ضعف و قوت شعب مورد نقد و بررسی اعضای کمیته بودجه تحولی قرار گرفت .
در ادامه در این کمیته به بررسی راهکارهای تحقق بودجه تحولی ، بررسی عملکرد شعب از نظر تجهیز منابع ، اختصاص دادن مصارف ، توسعه خدمات نوین بانکی، ارتقاء سطح سودآوری، ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و کارکنان ، انجام برنامه ریزی عملیاتی در جهت رفع تهدیدها و استفاده از فرصت ها و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف پرداخته شد .
در پایان جلسه نیز هر یک از کارشناسان ستاد مدیریت نسبت به ارائه راهکار مناسب در جهت رفع موانع و مشکلات شعبه و همچنین رسیدن شعبه به اهداف ابلاغی از سوی مدیریت نقطه نظرات خود را اعلام نمودند .

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) صحن مجلس با جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «منابع و مصارف حوزه انرژی» موافقت کردند.

«حمیدرضا حاجی بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ درباره این جدول، توضیح داد: در این جدول فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: در واقع این جدول، جدول شفافیت است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

کد خبر 6092911 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد