Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@23:41:34 GMT

دیداری که یادآور خاطرات تلخ برای شمسایی است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۰۹۹۴

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت که دیدار آینده تیمش یادآور خاطراتی تلخ برای او است.

خبرگزاری تسنیم: وحید شمسایی در خصوص پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل شهروند ساری اظهار داشت: مشکل ما این بود که نزدیک به 15 روز بازی نکرده بودیم. به دلیل همین وقفه مجبور بودیم فشار بدنی زیادی به تیم‌مان بیاوریم و می‌دانستیم که در شروع بازی کار سختی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اتفاق هم افتاد و در ابتدای بازی دو گل دریافت کردیم اما بعد از آن با بازیکنان خوبی که داریم توانستیم به حریف فشار بیاوریم و گل‌های خورده را جبران کنیم و در نهایت هم به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: شهروند تیم خوبی است و توانست با برنامه‌ریزی تیمی خودش دو گل از ما پیش بیفتد. این تیم بعد از آن هم چند ضد حمله خوب زد و موقعیت‌های خوبی داشت اما همانطور که گفتم زود به بازی برگشتیم و توانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم. شهروند در این دیدار به لحاظ کار تیمی و دفاعی بسیار فوق‌العاده کار کرد. در چند وقت گذشته تیم شهروند را تا این حد خوب ندیده بودم.

سرمربی تأسیسات دریایی درباره دیدار آینده تیمش مقابل ارژن شیراز، خاطرنشان کرد: سال گذشته زمانی که ما از بازی‌های آسیایی حذف شده بودیم، به شیراز سفر کردیم و در آن بازی شکست خوردیم. می‌دانیم کار سختی مقابل ارژن داریم. این تیم در این هفته مقابل فرش‌آرا شکست خورده اما تیم با نظم و خوبی است، مخصوصاً اینکه در زمین خودش و مقابل تماشاگران خوب شیرازی بازی می‌کند. فصل گذشته بعد از این بازی بود که به بیمارستان رفتم و آنژیوگرافی کردم و این بازی یادآور خاطرات تلخ سال گذسته برای من است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

بازیکن سابق فولاد بعد از درخشش در بازی‌های اخیر در مورد چینش ترکیب بازیکنان این تیم خوزستانی ادعای عجیبی مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز هشتم اسفند ماه سال جاری و در ‌آخرین ساعت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان نام سه بازیکن خروجی خود را منتشر کرد. گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک. واسعی که پیش از این سابقه بازی در تراکتور و پیکان را هم دارد، با مارتینس سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی نداشت و  بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جدایی این بازیکن اخیراً اظهار داشت: «از روزی که من مدیرعامل باشگاه شدم تا روز پایان همکاری، واسعی فقط در پشت دروازه تمرین می‌کرد و کادر فنی روی او نظری نداشت».

واسعی: شادی گلم مقابل استقلال 2 دلیل داشت

این بازیکن 29 ساله بعد جدایی از جمع فولادی‌ها، راهی مس رفسنجان شد و در این تیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد سبک بازی مورد علاقه محرم نویدکیا و روابط توأم با احترامی که وی نسبت به بازیکنان تیم رفسنجانی داشته؛ بازدهی بازیکنان این تیم را به حداکثر خودش رسانده است. این مسئله روی واسعی هم تأثیرگذار شد و حتی توانست مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

در همین راستا وقتی دیروز (پنجشنبه) مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مقابل پیکان صف‌آرایی کرد و برنده از میدان خارج شد. هافبک نارنجی‌پوشان در روزی که پاس گل داد و در ضیافت پنالتی‌ها، زننده یکی از توپ‌های تیمش بود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به مسائل باشگاه فولاد داشت. این بازیکن ادعا کرد در زمان هدایت سرمربی اسپانیایی، یکی دو بازیکن در چینش ترکیب فولاد دخیل بودند و همین موضوع باعث آزارش شده است.

با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی در فصل بیست‌وسوم فولاد نتایج خوبی کسب نکرده و به‌عنوان قعرنشین یکی از کاندیدای سقوط به شمار می‌رود، نیازمند است به این ادعا رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE