Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@12:39:19 GMT

رقبایم هر هفته در کوران مسابقات هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۱۰۲۹

رقبایم هر هفته در کوران مسابقات هستند

به گزارش وانانیوز، محمد دانشور در مورد قهرمانی‌اش در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: با 2 تا 3 هفته وارد این مسابقات شدم. آمادگی بالایی دارم و تا مسابقات داخل سالن آسیا به اوج آمادگی می‌رسم و سعی می‌کنم بهترین نتیجه را بگیرم.

وی در مورد اینکه در چه موادی شرکت می‌کند، گفت: با نظرات ابوحیدریف سرمربی تیم ملی تمرکز زیادی روی تیم اسپرینت داریم و در قهرمانی آسیا هم نتیجه خوبی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحاظ تیمی بسیار هماهنگ هستیم و در کایرین هم خود من آمادگی‌ام بالا است.

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در مورد حریفان آسیایی گفت: سطح آسیا در بخش سرعت بسیار بالا است و باید تلاش زیادی کنیم. با برنامه ریزی سرمربی تیم ملی و تلاش خودم می‌توانم بهترین نتیجه را بگیرم، چون از لحاظ تمرینی و تجهیزات بهترین شرایط را دارم. هدف اصلی ما حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا است و این نظر مربی است که تا آن زمان در چه رقابت‌هایی شرکت کنیم.

دانشور در مورد برگزاری اردوهای خارجی گفت: نطر من باشد، می‌گویم که از همین امروز باید آغاز شود، چون رقبای من حداقل هفته‌ای یک بار در مسابقات خارجی شرکت می‌کنند و از فضای مسابقه‌ دور نیستند. برعکس فضای مسابقه ما محدود است و مسابقاتی که در داخل برگزار می‌شود همه رقبا از یکدیگر شناخت دارند و نمی‌توان گفت رقابتی داریم که با آموزش همراه باشد.

وی ادامه داد: به خاطر رنکینگی که دارم درخواستم این است که بتوانم در مسابقات مهم مانند جایزه بزرگ های جهانی و اروپایی حاضر شوم. در اروپا هر هفته مسابقه برگزار می‌شود و می‌توانیم در کوران مسابقات قرار بگیریم و با رقبا مبارزه کنیم.

محمد دانشور در بخش کایرین قهرمانی کشور به مقام نخست دست یافت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردن‌بند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردن‌بندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد.

در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود پاره شدن بخشی از زنجیر این گردنبند، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

بیشتر ببینید:

تصاویری زیبا از جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا کد خبر 848098 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش تایلند

دیگر خبرها

  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان