Web Analytics Made Easy - Statcounter

به بهانه افزایش قیمت جوجه یک‌روزه و گوشت قرمز

گفته‌‌های دو مسئول تولید مرغ نشان می‌دهد افزایش قیمت گوشت قرمز و جوجه یک‌روزه عوامل اصلی بالا رفتن بهای این محصول پروتئینی است.

محمد یوسفی؛ رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با بیان اینکه قیمت جوجه یک‌روزه تغییری نکرده است درباره دلیل گرانی مرغ اظهار داشت: هم‌اکنون قیمت جوجه یک‌روزه بین 2400 تا 2500 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اگر هوا گرم شود قیمت مرغ مجددا افزایش خواهد یافت افزود: معمولا در نیمه دوم هر ماه قیمت مرغ افزایش نمی‌یابد چون قدرت خرید مردم کم می‌شود.
رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی درباره وضعیت صادرات گفت: در حال حاضر صادرات خیلی کمرنگ است. تا زمانی که دولت تکلیف مشوق‌های صادراتی را مشخص نکند و وضعیت قیمت‌ها نیز به همین شکل باشد ما نمی‌توانیم صادرات مناسبی داشته باشیم.در همین حال رئیس انجمن جوجه یک‌روزه به خبرگزاری فارس گفت: اینطور نیست که افزایش قیمت مرغ به افزایش قیمت نهاده‌هایی همچون جوجه یک‌روزه یا ذرت و جو وابسته باشد، بلکه معمولا متأثر از عرضه و تقاضا و نیاز بازار قیمت‌ها رشد می‌کند.سعید اصغری‌فرد ادامه داد: تا زمانی که قیمت گوشت قرمز روند فزاینده داشته باشد، نمی‌توان توقع داشت سایر محصولات از جمله مرغ کاهش یابد. قیمت جوجه یک‌روزه متأثر از قیمت گوشت مرغ است و قیمت گوشت مرغ نیز به قیمت گوشت قرمز نگاه می‌کند. از زمانی که قیمت گوشت قرمز به مرز کیلویی 50 هزار تومان رسیده، تقاضا برای مرغ افزایش یافته است.گفتنی است، مسئولان صنفی تولید مرغ، گرانی این محصول را به گردن یکدیگر می‌اندازند و این به دلیل غفلت مسئولان دولتی و ضعف عملکرد آنهاست.اینکه گرانی هر روزه مرغ به دلیل افزایش قیمت جوجه یک‌روزه و گوشت قرمز یا گرماست دردی از مردم دوا نمی‌کند و مصرف‌کننده، دولت را مسئول این نابسامانی می‌داند.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد

شرکت صنایع غذایی اسرائیلی تنووا (Tnuva)، از افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت محصولات متعدد خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، این شرکت می‌گوید قیمت محصولات لبنی تحت نظارت دولت، از فردا، ۴.۴۸ درصد و کالاهای غیرنظارتی از ۱۶ مه، به میزان ۳.۵ درصد افزایش می‌یابد.

تنووا اعلام کرد قیمت محصولات سبزیجات منجمد برند «سان فراست» به طور میانگین، ۴.۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس گزارش تایم اسرائیل، بزرگترین افزایش قیمت برای محصولات برند «مامز چیکن» به میزان متوسط ۹.۸ درصد و برند گوشت منجمد «تیرات زِوی» به میزان ۹.۶ درصد است.

رژیم صهیونیستی به شدت به واردات کشاورزی و مواد غذایی وابسته است و شواهد نشان می‌دهد صنعت غذایی این رژیم با اختلال بزرگی مواجه است. بسیاری از قفسه‌ها در سوپرمارکت‌های رژیم صهیونیستی خالی مانده‌اند، زیرا فعالیت‌های کشاورزی متوقف شده و کمبود کارگران لجستیک و تولیدی، باعث اختلال در عملکرد کارخانه‌های بزرگ مواد غذایی می‌شود. گفته می‌شود که کارگران کشاورزی تخلیه شده‌اند و زمین‌های اطراف غزه با خاک یکسان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران