Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر با وجود پیروزی قاطع تیمش در یک بازی دوستانه برابر ویارئال از عملکرد شاگردانش در این بازی ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال شب گذشته (یکشنبه) در دیداری دوستانه ویارئال را با نتیجه 3 بر یک شکست داد که یکی از گل‌های این بازی را استوان یووتیچ، مهاجم مونته‌نگرویی‌ نراتزوری با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این پیروزی لوچانو اسپالتی سرمربی اینتر که تیمش در اردوی تابستانی پیش فصل خوب نتیجه گرفته است، از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.

او گفت: ما بی‌ثبات هستیم و گهگاه بیش از اندازه توپ را در زمین بازی به گردش در می‌آوریم. من از تیمم بیشتر از این‌ها انتظار دارم چون تیم خوبی در اختیار دارم و از یک تیم خوب هم انتظار بازی‌هایی خوب می‌رود. ما نباید به چیزی که کمتر از سقف توانایی‌های‌مان است رضایت دهیم.

اسپالتی درباره عملکرد یووتیچ در این بازی هم اظهار داشت: یووتیچ یک بازیکن کارآزموده است، پس ما می‌دانیم که او توانایی گلزنی دارد و بازی‌اش از کیفیت خاصی برخوردار است. ما اما باید نگاه کلی‌تر به تیم‌مان داشته باشیم چون بازیکنانی باکیفیت می‌خواهیم که بتوانند برای تیم سخت کار کنند، حالا این بازیکن می‌خواهد مائورو ایکاردی باشد، یووتیچ، باشد یا ایوان پریشیچ.

مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی اینتر در این بازی دوستانه اولین بازی‌اش را برای اینتر از ماه آوریل که مصدوم شد، انجام داد و پاس گل مارسلو بروزوویچ را داد. اسپالتی درباره بازگشت او هم عنوان کرد: ایکاردی برای بازی اول‌مان در سری A برابر فیورنتینا آماده خواهد بود. امشب در بازی او نشانه‌های امیدوار کننده‌ای دیدم.

اسپالتی سپس تأکید کرد که دالبرت، مدافع نیس امروز (دوشنبه) وارد میلان می‌شود. او عنوان کرد: دالبرت بازیکنی است که می‌تواند به ما کمک کند. ما بازیکن نمی‌خریم که از شر دیگر بازیکنان‌مان خلاص شویم بلکه آنها را می‌خریم چون انتظار داریم که به کیفیت بازی‌مان بیفزایند.

سرمربی سابق رم سپس به آینده مدافع ژاپنی تیمش یوتو ناگوتو، کسی که گفته می‌شود در آستانه جدایی از اینتر قرار دارد اشاره داشت و گفت: تصور نکنید که یوتو ناگاتومو از تیم ما خارج شده است چون او بازیکن خوبی است. او می‌داند که چه کارهایی باید انجام دهد و از برخی جهات بازیکن بی‌عیب و نقصی است.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متئو مسی و به ثمر رساندن 5 گل در یک بازی با پیراهن اینتر میامی / فیلم

متئو مسی، فرزند لیونل مسی در یک بازی با پیراهن تیم زیر 9 سال اینتر میامی 5 گل به ثمر رساند.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • خلاصه بازی اینتر ۲ - ۲ کالیاری
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • ببینید | خلاصه بازی اینتر ۲ - کالیاری ۲
  • آرتتا: شاید برای قهرمانی به اندازه کافی خوب نیستیم
  • بازگشت به ناپولی‌ اسپالتی را به گریه انداخت (عکس)
  • ناپولی ۲ - ۲ فروزینونه/ پارتنوپی مقابل چشمان اسپالتی از سهمیه اروپایی دورتر شد+ فیلم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • متئو مسی و به ثمر رساندن 5 گل در یک بازی با پیراهن اینتر میامی / فیلم