Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: هرگونه اخذ روادید برای اعزام به مراسم پیاده روی اربعین حسینی باید از طریق سامانه سماح صورت بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر، علی اکبر فرهنگی نسب در نشستی با اعضای ستاد اربعین حسینی شهرستان بهمئی، گفت: دین مبین اسلام دینی است که در کلیه امورات و جزئی ترین مسائل، احکام و دستورات مفصل و کافی دارد و اگر ما نتوانیم اندیشه ها و عقاید دینی و مذهبی خود را حفظ نماییم ، چیزی برایمان باقی نمی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بهمئی با بیان اینکه همواره باید در مسیر امام حسین(ع) و رهروان آن حضرت قرار داشته باشیم، به اهمیت مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط امروز منطقه و جهان و جایگاه کنونی نهضت حسینی و فرهنگ و مذهب ترقی بخش تشیع، برنامه ریزی و عملکرد منسجم و حساب شده ای باید در زمینه اعزام زائر به مراسم بزرگ پیاده روی اربعین داشته باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود نحوه ثبت نام، اخذ ویزا و خروج زائزین از مرز را تشریح کرد.

فرماندار بهمئی در ادامه گفت: متقاضیان برای ثبت نام در مراسم بزرگ سیاسی - مذهبی اربعین حسینی باید تنها از طریق دفترهای خدمات زیارتی مجاز و سامانه سماح برای صدور روادید و اعزام اقدام کنند.

رئیس ستاد اربعین حسینی شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین، تمام روند نام نویسی از طریق سامانه سماح انجام می گیرد و زائرین عزیز، برای جلوگیری از سرگردانی در مرزها و مواجه شدن با مشکلات قضایی و امنیتی در کشور عراق به خاطر نداشتن ویزا یا در دست داشتن ویزای جعلی، با ثبت نام و گذراندن مراحل قانونی اقدام به اخذ روادید کنند.

وی در پایان گفت: در سامانه سماح دفاتر مجاز زیارتی معرفی شده است و شهروندان نباید فریب تبلیغات دفتر ها و افراد فاقد مجوز و ویزای جعلی ارزان را بخورند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی

سرهنگ اکبر محمدجعفری گفت: در موضوع واریز سود سهام عدالت به حساب شهروندان و بحث کالابرگ و موارد این چنینی سوءاستفاده‌هایی از طرف مجرمین و کلاهبرداران سایبری صورت می‌گیرد و پیامک جعلی ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد