Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی اعلام کرد: نوبت اول آزمون جایابی و آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید عسگری دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی از برگزاری سی امین دوره آزمون جایابی و هفتمین دوره مرحله نظری آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکی خبر داد و گفت: آزمون امسال در سایه الطاف الهی در سلامت کامل برگزار شد و لازم است تا از همکاری و دلسوزی تمامی عوامل اجرایی برگزاری آزمون قدردانینماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سعید عسگری افزود: طبق مقررات، دانش آموختگانی که تاریخ شروع تحصیل آنها در خارج از کشور قبل از آگوست 2009 میلادی است مشمول شرکت در آزمون جایابی و گروهی که پس از این تاریخ شروع به تحصیل نموده‌­اند الزاماً می­‌بایست در آزمون ملی شرکت نمایند.

وی افزود: تعداد متقاضیان شرکت در آزمون جایابی روبه کاهش و متقاضیان شرکت در آزمون ملی رو به افزایش است.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی ادامه داد: با توجه به اعلام قبلی، بخشی از سئوالات این دوره از آزمون­ های جایابی و ملی از کتب مرجع دندانپزشکی عمومی طرح گردید و مصوبه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در خصوص مرجع بودن این کتب در سالجاری اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر عسگری در خاتمه ابراز امیدواری کرد که فرآیندهای اجرایی مربوط به اعلام اسامی شرکت کنندگان و وضعیت ایشان، توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی تا اواخر شهریور ماه به انجام رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر قوره‌جیلی رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور ۲۸۲ نفر از حافظان کرمانشاهی در مدرسه دخترانه شهدای پروین برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قوره‌جیلی تصریح کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان کرمانشاه در سه حوزه کرمانشاه، هرسین و جوانرود برگزار شد که حافظان قرآن شهر‌های کنگاور، صحنه، سنقر، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین در شهر کرمانشاه و منطقه اورامانات در شهر جوانرود در این آزمون شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد شرکت‌کننده در این آزمون نسبت به سال گذشته ۶۳ نفر افزایش داشته است، ادامه داد: در حوزه آزمون کرمانشاه ۲۰۰ نفر، هرسین ۴۳ نفر و اورامانات ۳۹ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن شرکت کردند که ثبت‌نام این آزمون از اسفندماه سال گذشته انجام گرفته است.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پایان به حافظان قرآن که نمره قابل قبول را کسب کرده باشند مدرک معادل دیپلم، فوق‌دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری علوم قرآنی اعطا می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت