Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: متهمی که به جرم اخلال در نظم و جرح عمدی شهروندان متواری شده بود، دستگیر و از مخفیگاه وی حدود چهار کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد رستمی" اظهار کرد: به دنبال ارجاع پرونده ای از سوی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مبنی بر دستگیری فردی به اتهام تیراندازی، حمل و نگهداری سلاح شکاری، اخلال در نظم عمومی و ایراد صدمه و جرح عمدی با سلاح به سه شهروند، موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی، متهم شناسایی و ماموران این پلیس به منظور دستگیری وی اقدام کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم حدود چهار کیلوگرم هروئین کشف شد که طبق اظهارات وی، محموله متعلق به بردارش بوده است، لذا محل اختفای وی نیز شناسایی و در عملیات ضربتی حین فرار از پشت بام منزل دستگیر شد.

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: پرونده ای در این زمینه تشکیل شده و با هماهنگی مرجع قضائی موضوع تحت رسیدگی قانونی است.

محموله شکر، پوششی برای انتقال ۹۴ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۹۴ کیلوگرم تریاک در یک کامیون حامل بار شکر خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه دار موفق شدند، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان را شناسایی کنند.

وی افزود: با تلاش های شبانه روزی و تعقیب و مراقبت های مستمر، اعضای این باند شناسایی و حین انتقال محموله با استفاده از کامیون حامل شکر، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه محموله از استان های جنوب شرقی کشور به مقصد استان کرمانشاه بارگیری شده بود، تصریح کرد: دو متهم دستگیر شده از اعضای اصلی این باند تهیه و توزیع موادمخدر هستند.

سرهنگ براری گفت: در بازرسی از جاساز این کامیون ۹۴ کیلوگرم تریاک کشف شده است، متهمان پرونده نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

۴ کشته و ۶ مصدوم حاصل دو حادثه رانندگی در جاده های کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بر اثر ارتکاب دو تخلف حادثه ساز در جاده های استان چهار تن جان باختند و ۶ نفر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ "محمد حیدری" با اشاره به وقوع دو حادثه رانندگی در استان، اظهار کرد: حادثه اول که در محور روستایی سلطان آباد کنگاور روی داد، سواری تیبا با انحراف به چپ و برخورد رخ به رخ با یک دستگاه سواری پیکان منجر به فوت دو نفر و مصدومیت دو سرنشین دیگر شد.

وی ادامه داد: در حادثه دوم نیز که در محور حادثه ساز کامیاران- کرمانشاه رخ داد، راننده یک دستگاه پیکان علیرغم همراه داشتن سرنشینان بیش از ظرفیت، سرعت مطمئنه را رعایت نکرد و پس از خروج از جاده واژگون شد که بر اثر آن دو نفر کشته شدند و چهار نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: حال مصدومان این دو حادثه وخیم گزارش شده و ممکن است به علت شدت جراحات وارده تعداد فوت شدگان افزایش یابد.

سرهنگ حیدری متذکر شد: نکته قابل توجه و عبرت آموز در این دو حادثه این است که رانندگان سه وسیله نقلیه، جزو کشته شدگان نیستند و قربانیان همگی سرنشین خودروها بوده اند، لذا آسیب پذیری بیشتر سرنشینان در جریان انواع تصادفات را نشان می دهد.

وی در پایان به مردم توصیه کرد: برای دفاع از جان خود در برابر حوادث احتمالی، از سوار شدن امتناع ورزند، چرا که احتمال وقوع حادثه به علت ناهماهنگی تعداد سرنشینان با میزان کارایی تجهیزات کنترل خودرو از جمله فرمان و سیستم تعلیق و ترمزها افزایش می یابد و از طرفی سرنشین اضافه نمی تواند از کمربند ایمنی استفاده کنند.

دستگیری عاملان تیراندازی در شهر اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از محلات این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهر اسلام آبادغرب به منزل یکی از شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده از اهالی محل، عاملان تیراندازی در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی های به عمل آمده با مقام قضائی دستگیر شدند، همچنین یک قبضه اسلحه غیر مجاز به همراه تعدادی فشنگ از آنها کشف شد.

سرهنگ سرتیپ نیا خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد موضوع مربوط به اختلاف حساب بوده است که در این خصوص پرونده تشکیل و به مقام قضائی ارسال شد.

وی عنوان کرد: انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با اقتدار تمام با افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان کنند برخورد قاطع و قانونی می کند.

کشف ۱۹ فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح مبارزه با سرقت های خشن

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت های توأم با خشونت به کشف ۱۹ فقره سرقت و دستگیری چهار نفر سارق منجر شد.

سرهنگ "محمدرضا امیری"عنوان کرد: به منظور کاهش جرایم خشن طرح عملیاتی مبارزه با سرقت های توام با خشونت در قالب طرح استانی به مدت یک روز در سطح انتظامی استان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی و سایر یگان های انتظامی، ۱۴ فقره کیف قاپی و پنج فقره سرقت به عنف کشف و چهار نفر کیف قاپ و یک نفر مالخر نیز دستگیر شدند، همچنین یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی در پایان به مردم توصیه کرد که هنگام دریافت وجه نقد از بانک ها یا دستگاه های خود پرداز مراقب افراد مشکوکی که شما را تحت نظر گرفته اند، باشید.

دستگیری سارق حرفه ای در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقان حرفه ای با یازده مورد سرقت خبر داد.

سرهنگ "رضا شیرزادی" توضیح داد: اکیپی از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه حین گشت زنی در سطح حوزه مشاهده کردند شخصی جوان در حال سرقت دوچرخه از واحد های آپارتمانی است که بلافاصله با مشاهده ماموران با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک اقدام به فرار کرد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر و وسایل و لوازم سرقت از وی کشف شده است، گفت: متهم در بازجویی های اولیه در کلانتری به یازده مورد سرقت اماکن خصوصی، قطعات خودرو و دوچرخه معترف شده است.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در این رابطه ضمن تشکیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است.

سرهنگ رضا شیرزادی اعلام کرد: انتظامی شهرستان کرمانشاه با استفاده از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی به دنبال کاهش محسوس وقوع جرم و مقابله با باند های سرقت است.

عیوب و کندگی عاج لاستیک خودرو را جدی بگیرید

ریئس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برخورد لاستیک با بدنه خودرو به دلیل کج بون گلگیرها و فاصله کم با لاستیک، ضعیف بودن فنرها و همچنین سر خوردن روی جاده های خاکی و سنگلاخی از عوامل بروز کندگی عاج هستند، لذا ضمن بررسی فاصله بین لاستیک و گلگیر از حرکت با سرعت زیاد در جاده های غیر آسفالته اجتناب کنید.

سرهنگ "محمد حیدری" به رانندگان توصیه کرد: اشیایی را که به لاستیک خودرو صدمه وارد می کنند از بین شیارهای رو به لاستیک خارج کنید، وجود اشیایی نظیر سنگ یا میخ در ناحیه آج باعث پنچری یا ترکیدن تایر می شود همچنین از برخورد تایر با موانع مختلف نظیر سنگ، جدول خیابان و... به شدت پرهیز کنید، صدمات ناشی از برخورد با مانع به سرعت قابل رویت نیست و به صورت پارگی منطقه ای لایه های بدنه از داخل ایجاد می شود، در انتهای عمق شیار آج نواحی مشخصی از تایر، برآمدگی های وجود دارند که به آن شاخص سایش آج (TWI) گفته می شود، هرگاه سطح آج تایر یکسان و همسطح شد باید نسبت به تعویض تایر اقدام کرد. به عبارت دیگر در این حالت عمر مفید تایر پایان یافته است و باید با تایر نو جایگزین شود. و هرگز از روی اجسام داغ و یا تیز و برنده عبور نکنید تا از دریده شدن و صدمه دیدن تایر پیشگیری شود.

این مقام انتظامی سپس پیرامون تایرهای مورد استفاده در یک محور افزود: رانندگان محترم هیچ گاه تایرهای رادیال و زاپاس را بر روی یک محور قرار ندهند، همچنین هیچگاه از ترکیب تایر رادیال در محور جلو و تایر زاپاس در محور عقب استفاده نکنید، دقت کنید که اندازه تایرهایی که بر روی یک محور قرار می گیرند، کاملاً مشابه باشند، از به کار بردن تایر نو با یک تایر کهنه بر روی یک محور پرهیز کنید، از استفاده زنجیر چرخ برای مدت طولانی خودداری کنید تا از آسیب رسیدن به دیواره تایر جلوگیری شود، از مواد شوینده یا براق کننده که دارای مواد شیمیایی یا مشتقات نفتی هستند، برای تمیز یا براق کردن تایر استفاده نکنید، از طرفی در اثر تماس تایر با نفت، بنزین، روغن، گریس یا مواد شیمیایی ممکن است ناحیه ای که در تماس با این گونه مواد بوده در حرکت و یا هنگام اعمال ترمزهای ناگهانی دچار سایش غیر عادی شود، از سالم بودن تایر زاپاس اطمینان حاصل کرده و فشار باد و عمق آج آن را چک کنید، سایش غیر عادی تایر را فوراً مورد بررسی قرار دهید فشار باد تایر و تنظیمات سیستم فرمان را چک کنید و مطمئن شوید که تایرها به طرز صحیحی می چرخند. نحوه رانندگی بسیار مهم است از شتاب گیری، ترمزگیری و فرمان دادن های ناگهانی اجتناب کنید.

رئیس پلیس راه استان در خاتمه پیرامون افزایش عمر مفید و یکنواختی سایش تایر، به رانندگان پیشنهاد می کنند تا بر اساس روش خاصی موقعیت تایرها را روی شاسی خودرو تغییر دهند. زمان جابه جایی که توسط آن ها معرفی شده متفاوت و بین ۵ تا ۱۰ هزار کیلومتر است، لازم به ذکر است، تایرهایی با گل جهت دار یا نامتقارن را نباید جابه جا کرد یا با توجه به جهت حرکت نسبت به جابه جا کردن آن اقدام کرد.

امنیت لازمه رشد و توسعه است

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم همکاری مردم و مسئولان با نیروی انتظامی در برقراری امنیت جامعه، گفت: امنیت لازمه رشد و توسعه است که توسط نیروهای جان بر کف ناجا و در تعامل و همکاری با مردم به دست می آید.

"فرهاد تجری" در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: تمامی اقدامات نیروی انتظامی در راستای سلامت جامعه و خدمت‌رسانی به مردم و حفظ ارزش‌های اسلامی است که به آسانی به دست نیامده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی امنیت را لازمه رشد و توسعه شهرستان مرزی سرپل ذهاب برشمرد و گفت: اقدامات و تمهیدات امنیتی آرامش عمومی را به ارمغان می آورد.

تجری با مهم خواندن بحث امنیت و آرامش موجود در شهرستان امنیت را به عنوان سرشاخه سایر حوزه ها در جلب رضایت مردم و دارای اهمیت خاص دانسته و افزود: اگر امنیت خدشه دار شود زندگی به کام مردم نیز تلخ خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از حضور فعال پلیس در همه صحنه ها، خاطرنشان کرد: با وجود گستردگی حوزه کاری نیروی انتظامی، اما این نیروهای خدوم، مردم روستاهای دور افتاده را تنها نگذاشته و در هر شرایطی به فکر برقراری امنیت هستند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اقدام مأمور پلیس راه را شایسته عنوان کرد و گفت: این اقدام ارزشمند مأمور انتظامی جان حادثه دیدگان را نجات داد و و تلفات ناشی از آتشسوزی تانکر حمل سوحت را به حداقل رساند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس

 مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز 

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در انبار متروکه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران کلانتری ۲۵ شریف آباد از دپو مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در انباری متروکه مطلع شدند.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: مبارزه جدّی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو سوخت قاچاق از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

فرمانده انتظامی خفر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حجت‌اله احمدیان فرمانده انتظامی خفر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

جانشین فرمانده انتظامی داراب از کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و توقیف ۳ دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالکریم ساسانی جانشین فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

سرهنگ ساسانی با بیان اینکه در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف یک کیلو و ۱۵۴ گرم مواد مخدر از نوع هروئین خبر داد. 

سرهنگ علی‌اصغر محمدپور فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بیان کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند؛ و افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

توقیف ادوات حفاری غیرمجاز در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از توقیف ۳ دستگاه خودرو کمپرسور که در امر حفاری غیرمجاز در یکی از روستا‌های این شهرستان فعالیت داشتند، خبر داد.

سرهنگ زمان اله کریمی فرمانده انتظامی خرامه بیان کرد: برابر اخبار رسیده مبنی بر اینکه افرادی سود جو در امر حفاری غیرمجاز در یکی از روستا‌ها فعالیت دارند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان اینکه وسایط توقیفی به پارکینگ دلالت داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق و کشف سمند سرقتی در کوه چنار 

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف سواری سمند سرقتی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حسینعلی شیروانی فرمانده انتظامی کوه‌چنار اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد سواری سمند دارای سابقه سرقت در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی طرح مهار را اجرا و موفق شدند خودرو را شناسایی و آن را توقیف کنند.

سرهنگ شیروانی با اشاره به دستگیری راننده سارق، افزود: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو سمند سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه خودرو پس از سیر مراحل قانونی تحویل مالباخته شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف موتورسیکلت سرقتی در کوار

فرمانده انتظامی کوار از کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سیدرحمان هاشمی فرمانده انتظامی کوار بیان کرد: ماموران کلانتری مرکز هنگام گشت‌زنی هدفمند به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا که در حال حرکت بود مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در استعلام اولیه مشخص شد موتورسیکلت سابقه سرقت از شهرستان جم استان بوشهر دارد، گفت: راکب برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی کوار بی‌توجهی به هشدار‌های پلیس و استفاده نکردن از تجهیزات بازدارنده را از مهم‌ترین علل بسترساز وقوع سرقت قلمداد کرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت